برگزاری جشن آرزوها برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار در ورامین

ورامین (پانا) - مدیر گروه خودجوش آرزوها گفت هدف از برگزاری جشن آرزوها، آموزش حس همدلی، گذشت و اهمیت دادن به مسئولیت اجتماعی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن آرزوها برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار در ورامین

گروه آرزوها با مشارکت جمعی از دانشجویان و خیرین خودجوش در جهت خوشحال کردن دانش آموزان تشکیل شده و هدف اصلی این گروه برآورده کردن آرزوهای دانش آموزان است.

سوگل موصق، مدیر گروه آرزوها در این رابطه بیان کرد: هدف ما خوشحال کردن بچه‌ها است و اینکه بتوانیم فلسفه هدیه دادن و بخشش را برای آنان معنا کنیم و کاری کنیم بتوانند به عنوان یک مسئولیت اجتماعی به دنیای اطراف نگاه کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما و دیگر هم‌گروهی‌های سال پیش در شهرری سعی بر برآورده کردن آرزوهای بچه‌ها داشتیم و امسال سعی کردیم که به مدارس دیگر هم سر بزنیم و آرزوی آن ها را برآورده کنیم که با مدرسه حمید نونژاد به طور اتفاقی آشنا شدیم.

موصق ادامه داد: جذابترین آرزویی‌ که من در دانش‌آموزان دیدم دو نفر بودند که اولی کتاب نظامی گنجوی را درخواست کرده بود و دیگری کفش آل‌استار را و جالب‌تر این بود که کفش آل‌استار نیز در دیوار کائنات وجود داشت و خیلی این موضوع برایم هیجان‌انگیز بود؛ این بچه‌ها دانش‌آموزانی بودند که تعریف درستی از آرزوی خود داشتند و مابقی دانش‌آموزان تعریف درستی از آرزوی خود در ذهن نداشتند.

وی بیان کرد: هدف اصلی ما خلق یک موقعیت بود که بچه‌ها در آن بتوانند شور و شوق جوانی خود را بروز دهند و ما سعی کردیم با شوخی، طنز، موسیقی و...بتوانیم این موقعیت و لحظه را برای آنها ایجاد و ثبت کنیم.

موصق خاطرنشان کرد: نام مراسم ما جشن آرزو‌هاست، یعنی دانش‌آموزان باید در موقعیتی قرار گیرند که آرزوهای آنها برآورده شود و جشن اهمیت زیادی داشت، زیرا ممکن بود کسی از کادویی که گرفته راضی نباشد، اما توانسته بودیم قبل از آنکه جایزه را دهیم لحظات شادی را برایشان فراهم کنیم.

دانش آموز خبرنگار: زهرا عبدالملکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار