استاندار خراسان‌رضوی:

رئیس‌جمهور عصر دهم فروردین به مشهد سفر می‌کند

مشهد (پانا) - استاندار خراسان‌رضوی اعلام کرد رئیس‌جمهور، همراه با جمعی از اعضای هیأت دولت عصر فردا، دهم فروردین‌ماه به مشهد مقدس سفر می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهور عصر دهم فروردین به مشهد سفر می‌کند

یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ورود رییس جمهور به مشهد، در قالب هجدهمین سفر استانی، فردا بعدازظهر خواهد بود، هرچند ممکن است تحت بعضی شرایط برنامه‌ها تغییر کند.
وی ادامه داد: برنامه استقبال از رییس جمهور، زیارت امام رضا (ع)، دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدا، ملاقات با علما و روحانیان استان و مشهد، حضور در جمع فعالان اقتصادی با رویکرد تولید، دانش بنیان و اشتغال از جمله برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به مشهد است.
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین سفر به یکی از شهرستانها و یکی از مراکز اقتصادی استان هم در برنامه سفر رییس‌جمهور دیده شده است که معمولا بازدیدهای سرزده ای هم در هر سفر انجام می‌شود.
نظری ادامه داد: برگزاری نشست شورای اداری استان با حضور رییس دولت و نمایندگان اعزامی رییس جمهور به شهرستانها و مسوولان استانی و نشست خبری با اصحاب رسانه هم برای هجدهمین سفر استانی رییس جمهور پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه ۱۴ نماینده رییس‌جمهور به همه شهرستان های استان سفر خواهند کرد، افزود: سفر رییس‌جمهور فرصت بسیار مناسبی برای طرح و جمع‌بندی مشکلات استان و نهایی شدن راه حل رفع مشکلات است.
استاندار خراسان رضوی گفت: در جریان هجدهمین سفر استانی دولت که به مشهد صورت می گیرد، چهار روش برای ارسال درخواست و مطالبات مردم به نمایندگان رییس جمهور در نظر گرفته شده است.
یعقوبعلی نظری افزود: برگزاری میز خدمت در ۳۱ دستگاه دولتی در مشهد طی روزهای دهم و یازدهم فروردین یکی از این راه‌هاست که از ساعت هشت صبح تا ۱۸ پاسخگوی مردم خواهند بود.
وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۱۱ هم طی این مدت از ساعت هشت صبح تا ۲۲ پاسخگوی هم استانی ها است.
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: سامانه اینترنتی سامد (۱۱۱.ir) دیگر راه ارتباط با نمایندگان ریاست جمهوری است. همچنین مردم می‌توانند از طریق نامه کتبی درخواست ها و مشکلات خود را به نمایندگان رییس قوه مجریه برسانند.
نظری گفت: همه درخواستها و موضوعاتی که مردم مطرح کنند، جمع بندی شده و به آنها پاسخ داده خواهد شد.
رییس جمهوری در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به خراسان رضوی، سفر می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار