معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

میزبانی و اسکان حدود یک هزار نفر به طور میانگین در روز تا پایان ششم فروردین 1401

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت تا ششم فروردین ۱۴۰۱ تعداد پنج هزار و 765 مسافر نوروزی، در ۴۱ مدرسه و ۹ مرکز رفاهی شهرستان‌های استان تهران اسکان داده شدند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی و اسکان حدود یک هزار نفر به طور میانگین در روز تا پایان ششم فروردین 1401

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو، از اسکان‌ پنج هزار و 765 نفر در غالب 1230 خانواده تا روز ششم فروردین ۱۴۰۱ در مراکز اسکان آموزش و پرورش این استان، خبر داد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این رابطه اظهار کرد: وجود اماکن زیارتی و سیاحتی، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متنوع، همچنین نزدیک بودن دسترسی به کلان شهر تهران از عوامل انتخاب مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران، جهت اقامت و اسکان توسط مسافران نوروزی است.

وی، تأکید کرد: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سعی نموده است با در اختیار گرفتن تمامی ظرفیت خود میزبانی شایسته‌ای را از فرهنگیان شریف کشور داشته و رضایت خاطر آنان و خانواده‌های محترم شأن را فراهم نماید.

بهارلو، توسعه کمی و کیفی مراکز اسکان را از برنامه‌های محوری آموزش و پرورش این استان در راستای تکریم عملی مقام معلم، عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار