هدف ما تحقق منویات مقام معظم رهبری و تربیت نسل جاضراست

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: هدف ما تحقق منویات مقام معظم رهبری و تربیت نسل جاضراست.

کد مطلب: ۱۲۶۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف ما تحقق منویات مقام معظم رهبری و تربیت نسل جاضراست

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در دیداربا اعضای قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) اظهارکرد: آموزش و پرورش و قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) هدف یکسانی را دنبال می کنند که همانا تحقق منویات مقام معظم رهبری و تربیت نسل جاضر می باشد.

وی با بیان اینکه سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه ما در دوران مسئولیت و مدیریت در حوزه آموزش و پرورش خواهد بود، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن اسناد بالا دستی، سعی خواهیم کرد تا منویات مقام معظم رهبری را در حوزه آموزش و پرورش تأمین و برآورده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن گلایه از اجرایی نشدن سند تحول در ۸سال گذشته افزود: بر این باوریم که اگر سند تحول به درستی اجرا شود بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های نظام تعلیم و تربیت به ویژه معلمان و دانش‌آموزان مرتفع خواهد شد.

صفری اظهار کرد: در این سند بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین مقوله تربیت به عنوان عامل و عنصر رشد انسان‌ها تاکید شده و ما نیز سعی خواهیم کرد در سند تحول آموزش و پرورش با در نظر گرفتن هویت جمعی، هویت ملی، دینی و دستاوردهای نظام اسلامی حرکتی تحول‌آفرین انجام دهیم.

علی حسن زاده ،فرمانده قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س)استان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این قراگاه گفت: 30 کارگروه در محورهای مختلف فرهنگی و اجتماعی در خدمت مردم جامعه می باشد.

وی با اشاره به اقدامات موثر این قرارگاه در سال های اخیر تصریح کرد: فعالیت اصلی این قرارگاه در بحث تربیت کودکان و نوجوانان می باشد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س)استان با بیان اینکه 300 نفر فرهنگی فعال در قرارگاه عضو هستند، عنوان کرد: با تمام توان در خدمت آموزش و پرورش هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار