مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری مسابقه «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مسابقه «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت ایام نوروز 1401 در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور

میکائیل باقری با بیان این که مسابقه «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت ایام نوروز 1401 در حال برگزاری است گفت:این مسابقات در دو بخش تقلیدی و ابداعی و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بخش تقلیدی مسابقات تقلید تلاوت «آیه ٧٩ سوره مبارکه إسراء» با صدای «استاد محمود علی البنا» است و بخش ابداعی مسابقات نیز تلاوت تحقیق «آیه ٧٩ سوره مبارکه اسراء» به سبک یکی از قاریان مشهور جهان اسلام خواهد بود.

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی مسابقه از روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه ١۴٠٠ (مطابق با ۱۷ شعبان) آغاز و در روز شنبه ١٣ فروردین ماه ١۴٠١ (مطابق با ٣٠ شعبان) خاتمه خواهد یافت.

باقری گفت: به صورت میانگین روزانه 100 اثر قابل قبول به دبیر خانه مسابقه در حال ارسال است و تلاوت های دریافتی که استاندارد های لازم را داشته باشند در کانال مسابقه بارگذاری می شود و عموم دانش آموزان می توانند به تلاوت های برتر بدهند.

وی ادامه داد: هر شب به 3 نفر از افرادی تلاوتشان طی نظرسنجی بیشترین رأی را کسب کند، هدایایی تقدیم خواهد شد و همچنین مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقه را دریافت می کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: البته تلاوت دانش آموزان دختر در کانال بارگذاری نخواهد شد و انتخاب نفرات برتر صرفاً بر اساس، نظر داوران محترم انجام خواهدشد.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی به آدرس @mosabeghatdaneshamozimedu درشبکه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار