برگزاری جشنواره  «پیشتاز راهنما» ویژه دانش‌آموزان در فارس

شیراز (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از برگزاری «جشنواره بهاری پیشتاز راهنما» همزمان با سراسر کشور در استان فارس ویژه دانش‌آموزان پیشتاز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره  «پیشتاز راهنما» ویژه دانش‌آموزان در فارس

مرتضی کریمی با اعلام این خبر به پانا گفت: جشنواره بهاری پیشتاز رهنما با هدف معرفی مکان‌های مذهبی، تاریخی و معرفی آداب و رسوم محل زندگی، صنایع دستی و همچنین معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری راه‌اندازی شده است.
وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی چنین جشنواره‌هایی موجب تقویت مهارت تولید محتوای چند رسانه‌ای منطبق بر مدنظر سند تحول بنیادین می‌شود، گفت: جشنواره پیشتاز راهنما با اهداف کسب مهارت‌های تولید محتوا برای دانش‌آموزان، استفاده از فناوری‌های نوین، آشنایی با فرهنگ رسوم مذهبی و تاریخی و جاذبه‌های طبیعی کشور عزیزمان ایران اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار می‌شود.
به گفته وی دانش‌آموزان در قالب فیلم، مستند،نماهنگ، عکس، اینفوگرافی و ... به معرفی مکان‌های مذهبی، تاریخی،طبیعی و همچنین معرفی آداب و رسوم محل زندگی خود می‌پردازند.
کریمی برگزاری این جشنواره را گام موثری در راستای شکل‌گیری هویت اصیل ایرانی_ اسلامی در بین دانش‌آموزان برشمرد.
دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در این جشنواره تا ۱۵ فروردین ماه مهلت دارند تا آثار خود را در قالب «ویدئو و مستند گزارشی،عکس و نماهنگ» به مربیان پیشتاز در مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش تحویل دهند؛ پس از بررسی آثار به نفرات برگزیده جشنواره نیز جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار