ترافیک روان و سبک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور

تهران (پانا) - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت که در حال حاضر در تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روان و سبکی در حال حرکت است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک روان و سبک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش پلیس راهور، احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: از روز گذشته سفرهای نیمه دوم نوروز امسال آغاز و تلاقی برگشت سفرهای نیمه اول و دوم باعث شد در برخی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور طی روز گذشته ترافیک‌های نیمه سنگینی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: طی روز گذشته به ویژه در جاده های شمالی کشور شاهد ترافیک‌های نیمه سنگین و سنگین را شاهد بودیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی محور های اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روان و سبکی در حال حرکت است، درباره وضعیت جوی تصریح کرد: ناپایداری‌های جوی تا چند روز آینده در سراسر استانها ادامه دارد و در برخی استانها به شکل وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد وخاک و کاهش میدان دید رانندگان خواهد شد.

وی افزود: در برخی استان‌ها به ویژه استان‌های شمالی و شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده باران و برف در جاده‌های کوهستانی پیش بینی شده و لازم است هموطنانی که در این مسیرها قصد سفر دارند تمهیدات لازم را به عمل آورده و با رعایت احتیاط کامل و فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار