بازدید معاون سیاسی استانداری استان کردستان از مرکز پذیرش و اسکان فرهنگیان مریوان

تهران (پانا) - در سومین روز از فرورین ۱۴۰۱، معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کردستان از مرکز پذیرش و اسکان فرهنگیان شهرستان مریوان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سیاسی استانداری استان کردستان از مرکز پذیرش و اسکان فرهنگیان مریوان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، چهارشنبه سوم فروردین ۱۴۰۱ مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کردستان از مرکز پذیرش و اسکان فرهنگیان شهرستان مریوان بازدید کرد.

در این بازدید که فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند ، مدیر آموزش و پرورش مریوان طی سخنانی ضمن تبریک سال جدید و عید باستانی نوروز، گزارشی از روند پذیرش و اسکان مهمانان و مسافران نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش ارائه داد.

وی افزود: تا پایان روز دوم فروردین بیش ۳ هزار و ۵۰۰ نفر روز مهمان و مسافر در ۱۱ مدرسه با ۱۱۰ کلاس ، ۲ خوابگاه شبانه‌روزی با ۳۰ اتاق و مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان (خانه معلم) با ۷۰ تخت پذیرش و اسکان داده شدند.

محمدرضا وینسفهان تصریح کرد: به منظور تکریم مسافران و مهمانان نوروزی مدیریت آموزش و پرورش مریوان از همه توان، ظرفیت و امکانات خود استفاده کرده است و با تجهیز مراکز اقامتی و استفاده از نیروی انسانی مجرب و متعهد و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی سفر خوش و خاطره‌انگیزی برای این عزیزان فراهم نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار