مراسم اهدای مدال طلا آسیا به دختران هندبال ایران برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم اهدای مدال مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در رده دختران نوجوان امروز در سالن دوستی آلماتی قزاقستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اهدای مدال طلا آسیا به دختران هندبال ایران برگزار شد

مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در رده دختران نوجوان از ۲۸ اسفند به میزبانی آلماتی قزاقستان و در سالن دوستی این کشور آغاز شد و امروز ۵ فروردین با برگزاری دو دیدار و تعیین نایب قهرمان به پایان رسید.

تیم ملی هندبال دختران ایران با ۴ پیروزی مقابل تیم‌های ازبکستان، قزاقستان، هند و سوریه توانست با ۸ امتیاز کامل به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد. امروز نیز تیم قزاقستان با برد مقابل ازبکستان نایب قهرمان شد. ازبکستان نیز در رده سوم ایستاد.

این رقابت‌ها حکم انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ گرجستان را داشت و ایران و قزاقستان توانستند مجوز حضور در این رویداد را کسب کنند.

رده‌بندی نهایی نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در رده دختران نوجوان:

۱- ایران
۲- قزاقستان
۳- ازبکستان
۴- هند
۵- سوریه

نتایج کامل تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان:

ایران ۴۴ - ازبکستان ۳۵
ایران ۲۰ - قزاقستان ۱۹
ایران ۲۵ - هند ۲۴
ایران ۳۶ - سوریه ۲۱

شهرزاد نصوحی، نسترن گودرزی، زهرا فتوتی، فاطمه مریخ، فاطمه احمدی، شقایق چراغی، آسمان بدوی، الناز یارمحمدتوسکی، فریماه احمدی، مبینا حاج حیدری، هانیه شاه ویسی، نگین رحمانی، صبا زنگنه، بهارزنگنه، هستی دوخایی و آرزوبهمئی اسامی ملی‌پوشان حاضر در این مسابقات بود.

غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، فاطمه محمدخانی به عنوان مربی، مریم رضائیان به عنوان سرپرست و ندا اسدی به عنوان فیزیوتراپ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار