اسکان ۶۲۲ هزار نفر روز تا صبح ۴فروردین در مدارس فارس

شیراز(پانا) - قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس خبر داد از ابتدای پذیرش و اسکان فرهنگیان تا صبح روز ۴ فرودین ۲۱۵ هزار نفر در قالب ۵۱ هزار خانواده و در مجموع ۶۲۲ هزار نفرروز در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۶۲۲ هزار نفر روز تا صبح ۴فروردین در مدارس فارس

مرتضی پورجعفر در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان شهر شیراز گفت: هم اکنون با توجه به آمارهای موجود، استان فارس جزو استان‌های پیشرو در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس در بین آموزش و پرورش‌های کشور است.

وی گفت: آمار بیشترین پذیرش مهمان در مدارس فارس تاکنون به ترتیب متعلق به ستادهای اسکان فرهنگیان نواحی ٤، ٣، ١ و٢ آموزش و پرورش شیراز و مدارس شهرهای مرودشت، ممسنی، کازرون، آباده، زرقان و پاسارگاد است.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه در چند روز اخیر تمامی کلاس‌های درس مدارس در شهر شیراز در همان اوایل شب تکمیل می‌شوند افزود: در طول چند روز گذشته هیچ کلاس خالی در چرخه اسکان در شیراز وجود نداشته است.

پورجعفر از آمادگی کامل این دستگاه برای استقبال از میهمانان در دور دوم سفرهای نوروزی در استان فارس نیز خبر داد.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: با شروع موج جدید سفرهای نوروزی و احتمال بارندگی روزهای آینده، میزان آمار اسکان میهمانان نوروزی در فارس در روزهای یاد شده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

پورجعفر افزود: هرچند امسال اعلام فعالیت ستادهای اسکان در آموزش و پرورش کمی تاخیر داشت اما تلاش شد تمامی سرایداران و خدمتگزاران مدارس در جلساتی به صورت ویژه فشرده آموزش‌هایی درمورد تکریم مهمانان نوروزی را فرا بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار