5 گیاهی که با گذاشتن در یک لیوان آب رشد می‌کنند

تهران (پانا) - خیلی از گیاهان هستند که بدون خاک هم رشد می کنند این گیاهان را باید در مقداری آب نگهداری کنید و حواستان باشد که آب آن ها تمام نشود.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
5 گیاهی که با گذاشتن در یک لیوان آب رشد می‌کنند

گل های خانگی خانه های ما را گرم و خوشایند می کنند، با این حال، همه افراد به اندازه کافی صبور نیستند که از این تزئینات سبز محافظت کنند و یا تمایل به کاشتن آن ها در خاک را ندارند، ما کشف کردیم که گیاهان خانگی ای وجود دارند که به راحتی و حتی بدون خاک می توانند رشد کنند.

لاله:

بسیاری از مردم فکر می کنند که می توانند لاله را فقط در باغ رشد دهند، با این حال، این کاملاً درست نیست، شما می توانید این گل زیبا را در خانه خود هم داشته باشید، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که پیاز گل لاله را در گلدان با مقدار کمی آب قرار دهید.

سنبل آبی:

این گیاه به راحتی بدون خاک رشد می کند و با گل های زیبا و ظریف شکوفا می شود، شما می توانید در یک ظرف آب در آکواریوم آن را رشد دهید.

سنبلچه:

شما می توانید به راحتی این گل های زیبا را در خانه پرورش دهید، این گیاه را در یک گلدان پر از سنگ و مقدار کمی آب قرار دهید، وقتی رشد کرد، به اندازه کافی به این گیاه نور بدهید.

آماریلیس:

این یک گیاهی است که برای شکوفه دادن به خاک نیاز ندارد، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک گلدان و سنگ برای نگه داشتن گیاه در یک موقعیت پایدار در آب است.

پاپیروس:

این گیاه شبیه یک درخت ظریف و نازک است و نیاز به کشت خاکی ندارد، تنها چیزی که نیاز دارد آب است، بهترین ظرف برای رشد پاپیروس، یک گلدان با سطح یکدست آب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار