برای رفع عصبانیت این شربت را بنوشید

تهران (پانا) - شربت بادرنجبویه حاوی انواع ویتامین‌های A، C، E، گروه ویتامین‌های B مانند B1، B2، B6، کربوهیدرات، کلسیم، سدیم، پتاسیم، آهن، پروتئین، فسفر، روی (زینک)، اسید فولیک و سیتریک، قند مانند گلوکز، ساکاروز و فروکتوز، سیترال، تانِن، فلاونوئیدها و ژرانیول است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برای رفع عصبانیت این شربت را بنوشید

برای بررسی خواص شربت بادرنجبویه و اینکه مصرف این شربت برای چه افرادی مفید است با حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت‌وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره مهم‌ترین خواص شربت بادرنجبویه اظهار کرد: این شربت تاثیری چشمگیر در بهبود خلق و خوی افراد دارد و برطرف کننده کم‌خونی، عصبانیت و تندخویی در افراد به ویژه دختران جوان است.

وی درباره خواص دیگر شربت بادرنجبویه بیان کرد: بادرنجبویه شربتی نشاط‌آور است، از این رو اضطراب، استرس و افسردگی را از بین می‌برد، همچنین برای افرادی که هنگام عصبانیت دچار ناراحتی‌های گوارشی و درد معده می‌شوند، بسیار مفید است.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: شربت بادرنجبویه سردردهای ناشی از اعصاب را تسکین می‌دهد و نقشی موثر در بهبود عملکرد مغز، تقویت حافظه و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار