دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 قم با خانواده معلم شهید «حیدریان»

قم(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 قم با حضور در منزل معلم شهید فرهاد حیدریان، با خانواده معظم این شهید عزیز دیدار و از مقام آن شهید تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 قم با خانواده معلم شهید «حیدریان»

«سید حسین رضوی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 قم در آستانه سال نو با حضور در منزل معلم شهید فرهاد حیدریان، با خانواده معظم این شهید عزیز دیدار و از مقام آن شهید تجلیل کرد.

وی در این دیدار، حضور در منازل شهدا را نوعی تجدید روحیه و قدرشناسی از وجود نعمت امنیت و ولایت دانست و بر رهروی راه و مسیر نورانی شهدا تاکید کرد.

همچنین مادر و خواهر شهید فرهاد حیدریان نیز خاطراتی را از آن شهید والامقام بازگو کردند، سپس هدیه ای هم به پاس قدرشناسی از روحیه صبر و مقاومت انقلابی، به خانواده‌ این شهید عزیز تقدیم شد.

در دیدار فوق، «محرمعلی خلیلی» مدیرکانون بسیج فرهنگیان شهید بیطرفان ناحیه 3 و تعدادی از معاونت ها و کارشناسان ناحیه حضور داشتند.

شهید فرهاد(چواد) حیدریان متولد سال 1344 در تهران و بزرگ شده قم بود. وی سال 1363 از طریق قبولی در آزمون سراسری، به مرکز تربیت معلم شهید مدنی تهران راه یافت و سپس در آموزش و پرورش قم مشغول به کار شد.

این شهید عزیز پس از چندین بار اعزام به جبهه به عنوان نیروی تبلیغات، روز 22 شهریور سال 1365 بر اثر اصابت ترکش توپ به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار