نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

سفرهای استانی رئیس‌جمهوری موجب بازگشت اعتماد مردم به مسئولان شد

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرهای استانی آیت الله سیدابراهیم رئیسی موجب بازگشت اعتماد مردم به مسئولان شد، گفت رئیس‌جمهوری به حذف فقر مطلق مصمم است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سفرهای استانی رئیس‌جمهوری موجب بازگشت اعتماد مردم به مسئولان شد

به گزارش ایرنا، علی بابایی کارنامی با اشاره به اقدامات رئیس‌جمهوری و مجموعه دولت سیزدهم در ریشه‌کن کردن فقر مطلق در کشور اظهار کرد: آیت‌ الله رئیسی و مجموعه کابینه وی را در این مسیر مصمم می‌بینیم. سفرهای استانی هیات وزیران نقطه آغازی برای شناسایی محرومیت‌های جامعه در شهرها و روستاهای مختلف بود.

بابایی افزود: رئیس‌جمهوری در سفرهای استانی پای درد و دل‌های مردم می‌نشست و مردم مستضعف مناطق مختلف به طور مستقیم و رو در رو امکان بیان مشکلات را برای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور داشتند.

نماینده مردم ساری در مجلس اظهار کرد: تا پیش از دولت سیزدهم بین مردم و مسئولان کیلومترها فاصله وجود داشت، اما با روی کار آمدن دولت جدید این فاصله کیلومتری بسیار تقلیل یافت و اقدامات دولت سیزدهم و به ویژه سفرهای استانی موجب ایجاد امید در میان جامعه شد.

بابایی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس‌جمهوری موجب بازگشت اعتماد مردم به مسوولان شد، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب دولت در جریان این سفرها برگزاری میز خدمت از سوی معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از دو روز قبل از سفرهای استانی رئیس‌جمهوری است.

وی اضافه کرد: بدین صورت که در هر یک از میزهای خدمت یکی از معاونان وزرا حضور دارند و مردم به صورت مستقیم مشکلات خود را مطرح می‌کنند که این اقدام تأثیر زیادی بر افزایش اعتماد عمومی به مسوولان دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: برای ریشه‌کن کردن فقر مطلق از جامعه، آیت‌ الله رئیسی را مصمم می‌دانیم و ما در مجلس برای این منظور آماده همکاری با دولت هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار