کسب رتبه ۳۷ توسط فرزانه فصیحی در رقابت‌های جهانی داخل سالن

تهران (پانا) - فرزانه فصیحی در رقابت‌های جهانی داخل سالن سی‌وهفتم شد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه ۳۷ توسط فرزانه فصیحی در رقابت‌های جهانی داخل سالن

به گزارش خبرآنلاین، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان از جمعه (۲۷ اسفند) آغاز شد. ایران در این مسابقات دو نماینده دارد که در اولین روز فرزانه فصیحی در ماده ۶۰ متر این مسابقات به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.فصیحی در گروه سوم مرحله مقدماتی ۶۰ متر قرار داشت و با هفت دونده دیگر همگروه بود که در این گروه هشت نفره، هفت نفر دویدند. فصیحی در پایان رکورد ۷.۳۹ ثانیه را ثبت کرد و بین هفت نفر، در جایگاه ششم قرار گرفت.

بر این اساس، فصیحی بین سه نفر برتر و ۶ نفر دیگری که راهی نیمه نهایی شدند، قرار نگرفت. در این رقابت ها ۴۷ دونده حضور داشتند که ۴۶ نفر آنها مسابقه دادند که فصیحی در رده‌بندی نهایی در جایگاه سی و هفتم قرار گرفت.

دوی ۶۰ متر ماده تخصصی فصیحی است و تنها رکورد ایران هم که به نام این دونده ثبت شده در همین ماده است. او با ۷.۲۵ رکورددار ۶۰ متر ایران است که مهم ترین مسابقه بین المللی این ماده همین قهرمانی جهان است.

با توجه به این رکورد و زمان برجای مانده در قهرمانی جهان از سوی فصیحی نمی توان نتیجه او را بد دانست چرا که سطح دوومیدانی و دونده ۶۰ متر ایران در همین رکورد خلاصه می شود.

فصیحی در ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر نیز برای ایران مسابقه می‌دهد که رکورد هردو ماده به نام مریم طوسی که لقب سریع ترین زن ایرانی را در اختیار دارد، است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار