برگزاری همایش مهدی یاوران در اصفهان

اصفهان (پانا) - مراسم پیاده‌روی مهدی یاوران با حضور مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جعفر تحویل‌پور رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل و دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، سازمان دانش‌آموزی و هلال‌احمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مهدی یاوران در اصفهان

به دلیل گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان ( عج ) و در راستای ترویج فرهنگ انتظار به برگزاری پیاده روی به سوی مصلای نماز جمعه اصفهان اقدام شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان با عنوان «مهدی یاوران » استان همراه بود ، مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با تشکر از شرکت کنندگان در برنامه گفت: امروز روز بسیار بزرگی است و یکی از روزهای است که احتمال می‌رود شب قدر باشد.

وی افزود: کل جهان بشریت به دنبال منجی هستند، و همه ادیان الهی به ویژه ادیان الهی برای خود منجی قائل هستند ولی تنها منجی شناسنامه دار امام زمان (عج) هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان تاکید کرد: طرح های زیادی در موضوع مهدویت داریم که با یاری و همراهی مدیران، مربیان و دانش آموزان در آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار