نکوداشت یاد 12 شهید با نام «مهدی» در دبیرستان شاهد نجمیه قم

قم (پانا) - مراسم «مهدی یاران عصر ظهور» گرامیداشت یاد و نام 12 شهید با نام «مهدی» در آستانه نیمه شعبان در دبیرستان و هنرستان شاهد نجمیه قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نکوداشت یاد 12 شهید با نام «مهدی» در دبیرستان شاهد نجمیه قم

مراسم «مهدی یاران عصر ظهور» گرامیداشت یاد و نام 12 شهید با نام «مهدی» در آستانه نیمه شعبان در دبیرستان و هنرستان شاهد نجمیه ناحیه چهار آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در این مراسم، «بابکی» و «موسوی» از جانبازان 70 درصد گروه تواشیح بین المللی قمر بنی هاشم(ع) به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند؛ همچنین یکی از دانش آموزان در وصف شهدا دکلمه را قرائت کرد.

در پایان این مراسم، کلیپی از زندگی و شهادت 12 شهادت با نام «مهدی» به اسامی شهیدان زین الدین، ابراهیمی خاکباز، حسنی، شاه احمدقاسمی، میرجعفری، امینی، حسینی کاشانی، سعادتمند، آزاده، سیدرضایی، موسوی و بابایی به نمایش درآمد.

همچنین با حضور «نادر کریمی بیرانوند» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم و سرپرست ناحیه 4 و نیز 189 تن از پدران جانباز دانش آموزان، نمایندگان بنیاد شهید و اعضای انجمن اولیا و مربیان، نهالی به یاد شهید بروجی، شهید شاخص دبیرستان شاهد نجمیه در محوطه دبیرستان کاشته شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار