مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گناوه معرفی شد

بوشهر (پانا) - در آیینی با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر و مسئولان محلی، مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گناوه معارفه شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گناوه معرفی شد

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان گناوه در تالار بهزاد گفت: نظام و رهبری نیاز به عمار دارد و امروز فرهنگیان و معلمان باید عمار ولی امر مسلمین در جهاد تبیین باشند.
علی موحدی افزود: دشمن می خواست جای بعضی از عناوینی را عوض کند و گفتند مدافعان فلان و فلان ، منتهی جهاد تبیین ملت اجازه نداد که این عنوان عوض شود و همان مدافعان حرم باقی ماند که اینجا باید بفهیم این جهاد چقدر موفق و موثر بوده است.
وی بیان کرد: در نظام خیلی ها خواستند حق و باطل، جلاد و شهید، ظالم و مظلوم را با هم عوض کنند اما جهاد تبیین به آنها اجازه نداد چنین اتفاقی بیافتد.
وی ادامه داد: معلمان نسبت به همه اقشار اولی تر هستند که با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب، درجهاد تبیین بویژه برای نسل نوجوان و جوان که در اختیار ما هستند، نقش موثری باید ایفا کنیم.
موحدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند معلمان، افسران سپاه پیشرفت کشورهستند، گفت: ایشان افق را چگونه دیدند که با این تعبیراز ما یاد کردند و این کلید واژه را بکار بردند، برای اینکه آن معلمی که می‌خواهد دانش آموز تراز را بسازد و تربیت کند در یک جنگ نابرابر قرار دارد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر افزود: معلمی که کارش انسان سازی است باید بداند و می داند که رهبر معظم انقلاب تعابیری که بکار می برند پشت آنها فلسفه و منطق است.
وی اظهار کرد: معلم که افسر سپاه پیشرفت کشور است باید در یک جنگ و جهاد شرکت کند که آن جهاد تبیین است.
موحدی افزود: دشمنان از جنگ سخت، زمین بازی را به فضای سایبری عوض کرده و با راه انداختن جنگ روانی به دنبال آشوب خیابانی است تا نظام را به چالش بکشد و ما معلمان نباید اجازه دهیم، فرزندان عزیز ایران اسلامی در این جابجایی زمین بازی و جنگ از جهاد سخت به نرم به موفقیت دست یابد.
وی گفت: دشمنان در حوزه جنگ سخت هیچ موفقیتی به دست نیاوردند و به جنگ نرم با تمام ظرفیت‌ها پای کار آمده است و وظیفه معلمان مقابله با این ترفند باید باشد.
وی اظهارکرد: معلمان در همه دوره های انقلاب نقش خود را بخوبی ایفا کردند و هرگاه نیاز به آنها بوده انقلابی وارد شدند که نمونه آن حضور در جبهه های حق علیه باطل و دوران کرونا است.
وی افزود: معلمان در دوران کرونا اجازه نداند تا چراغ دانش خاموش شود و آن را روشن نگه داشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از زحمات چندین ساله مدیر سابق آموزش وپرورش گناوه گفت: در این جلسه امانت نظام تعلیم و تربیت را از شخصیتی که اخلاق مداری و مردم داریش الگو است به فرد دیگری که از بدنه آموزش و پرورش تحویل می دهیم.
وی اظهارکرد: مدیر جدید آموزش وپرورش پرورش گناوه حرمت و کرامت انسانی معلمان و فرهنگیان را در برنامه کاری خود قرار دهد و از همه ظرفیت نیروهای انسانی این مجموعه استفاده کند و یک برنامه ۴ ساله برمبنای سند تحول بنیادین که در افق ۱۴۰۴ مدرسه تراز انقلاب اسلامی است، تدوین کند.
فرماندارگناوه هم با بیان اینکه معلمان امانتدار و تربیت دهنده فرزندان جامعه هستند، گفت: تفکر و راهبرد دشمن در برهه کنونی تغییر یافته و اعتقادات و باورهای ما را که مبتنی بر ایمان، ایثار، وحدت، بصیرت و ولایت فقیه است، نشانه رفته است که باید همه آحاد جامعه از جمله سربازان علم و دانش و تهذیب فرهنگیان اجازه ندهیم به اهدافشان نایل شوند.
محمدتقی صفری از زحمات مخلصانه مدیر سابق آموزش و پرورش تقدیر کرد و افزود: مدیر جدید از تیم کارآمد و انقلابی و دلسوز در این مجموعه استفاده کند.
امام جمعه گناوه گفت: شغل معلمی مقدس ترین شغل‌ها است و امانت بسیار سنگینی بر عهده این قشر فرهیخته است.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: مدیر سابق آموزش وپرورش با درایت و تدبیر و کارآرایی، گام‌های مهمی در رفع مسایل و مشکلات این مجموعه از جمله در ایجاد زیرساخت های سخت و نرم افزاری برداشت و خدمات ایشان ارزشمند و ماندگار خواهد ماند.
وی با بیان اینکه خانواده‌ها نباید ارتباط خود را با مدرسه قطع کنند، گفت: خانواده ها باید مدرسه را خانه دوم فرزندان خود بدانند و اگر ارتباط خود را قطع کردند، با آسیب های جدی روبرو خواهیم شد.
مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: هر آنچه شما در این ۷ سال انجام داده ایم وظیفه بوده است و تمام تلاش خود را برای آرامش و سربلندی دانش آموزان و فرهنگیان انجام دادیم.
اسکندر احمدی افزود: 24 طرح بزرگ عمرانی در این ۷ سال کلنگ زنی و به بهره برداری رسید که ده طرح بزرگ آن توسط خیرین انجام گرفته است که جا دارد تشکر ویژه‌ای از خیرین داشته باشم.
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: شان، عزت و منزلت را به فرهنگیان شهرستان هدیه خواهم داد و این جزو برنامه‌های اصلی من می باشد.
ضرغام مردانی افزود: آموزش و پرورش در خدمت همه طبقات جامعه است و تعامل با همه ارگانها، ادارات و نهادها در دستور کار ما قرار دارد و با کمک آن ها موفقیت حاصل خواهد شد.
وی اظهار کرد: من به همه سلایق و عقاید همکاران خودم احترام خواهم گذاشت و با آنها تعامل خواهم داشت.
در این آیین ضرغام مردانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش گناوه معرفی و از زحمات چندین ساله اسکندر احمدی مدیر سابق تقدیر و جوایزی به ایشان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار