پیام تسلیت رئیس سازمان نوسازی مدارس در پی ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با صدور پیامی درگذشت مرجع عالی‌قدر جهان تشیع آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۴۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان نوسازی مدارس در پی ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی

در پی ارتحال فقیه عالیقدر و مرجع عظیم الشان آیت الله العظمی «سید محمدعلی علوی گرگانی»، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

رحلت فقیه وارسته و مرجع عالی‌قدر جهان تشیع، حضرت آیت‌الله العظمی «سید محمد‌علی علوی گرگانی» پس از عمری مجاهدت دینی و فقهی موجب تالم و تاسف شد.

آیت الله علوی گرگانی عالمی پارسا و مجتهدی با بصیرت بود بود که عمر با برکت خویش را در عرصه تهذیب نفس و تربیت طلاب و نشر اندیشه‌های ناب اسلامی و شیعی سپری کرد.

اهتمام این عالم وارسته به انجام کارهای خیر و خدمات عام المنفعه، حضور فعال در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در جبهه‌های دفاع مقدس در یاد و اذهان مردم ماندگار است.

درگذشت این مرجع عالی‌قدر را به محضر مقام معظم رهبری، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه، مقلدان، بیت معظم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان شکیبایی و بردباری مسالت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار