مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس شد

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید سازمان دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی در کنار هم در راستای تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی پیش بروند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس شد

محمد خلیل عسکری امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای جدید سازمان دانش‌آموزی فارس، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، گفت: امروز میدان، میدان عمل است و بیانیه گام دوم انقلاب منتظر اجرا شدن از سوی شماست.

وی اظهار کرد: سند تحول بنیادین منتظر اجرا است و انتظار این است که سازمان دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی در کنار هم یک قدرت مضاعف تشکیل دهند تا دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی را تربیت کنند.

وی مسوولان را بر رعایت بیت‌المال و دقت در هزینه‌ها توصیه کرد و افزود: ظرفیت سازمان دانش‌آموزی نباید انحصاری باشد و باید در اختیار همه وعموم دانش‌آموزان باشد و باید در کنار سایر معاونت‌ها برای اعتلای مدارس پیش رود.

سیاست سازمان دانش‌آموزی، در نظر گرفتن عدالت آموزشی است

رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی فارس، با اشاره به اینکه دانش‌آموز ما امروز هویت و شناسنامه دارد، چون مقتدای این دانش‌آموز بهنام محمدی‌ها و شهدای شاخصی هستند که پای در رکاب انقلاب خود را فدایی راه عشق کرده‌اند، گفت: سیاست سازمان دانش‌آموزی، حمایت تمام قد در تربیت تمام ساحتی متناسب با سند تحول در استان فارس با در نظر گرفتن عدالت آموزشی است.

مرتضی کریمی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی که انقلاب با وجود دانش‌آموزانی ارزشمند به نتیجه رسیده و شناسنامه این دانش‌آموزان شهید حسین فهمیده است که فهمیده بودن خود را به امام بزرگ ما فهماندند تا جاییکه امام (ره) فرمودند «رهبر ما طفل 13 ساله‌ای است که نارنجک به کمر خود میبندد.»

وی گفت: برای ما دانش‌آموزی که در شیراز تحصیل می‌کند و یا در منطقه‌ای دور افتاده تفاوتی نخواهد داشت، بنده معتقد به مدیریت شیشه‌ای هستم و سازمان دانش‌آموزی پشت شیشه‌های شفاف اداره خواهد شد؛ مساله شفافیت و مساله عدالت، مساله تربیت تمام ساحتی از مبناهای عمل ما خواهد بود که تا پای جان سر این مساله خواهیم ایستاد.

وی از اجرای ویژه برنامه‌هایی از جمله ایجاد باشگاه مهارت و شناسایی توان نخبگانی دانش‌آموزان برای راهبری با حمایت‌های مدیرکل جهادی آموزش و پرورش، و اساتید ارزشمند و سایر ظرفیت‌های مدیران استان فارس، خبر داد.

در ادامه این مراسم از تلاش‌ها و زحمات امید اسماعیلی رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس تقدیر و مرتضی کریمی طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش فارس و قائم مقام وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی فارس منصوب شد.

همچنین ضمن تقدیر از زحمات محمدجواد جنگجو مسئول پیشین دفتر مدیرکل، حمید رحمانی به سمت مسئول جدید دفتر مدیرکل منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار