کسب تندیس رتبه اول ارزشیابی سالانه سلامت شهر تهران در چندین سال متوالی توسط منطقه یک

تهران (پانا) -  با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، آیین تجلیل از مناطق برتر شهر تهران در حوزه معاونت تربیت‌بدنی و تندرستی برگزار شد و کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منطقه یک برای چندین سال متوالی رتبه اول شهر تهران را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب تندیس رتبه اول ارزشیابی سالانه سلامت شهر تهران در چندین سال متوالی توسط منطقه یک
در این مراسم سیما سرخابی؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اکرم شاه محمدی؛ کارشناس سلامت رتبه اول ارزشیابی سلامت شهر تهران را کسب کردند.
صادق ستاری فر؛ ضمن تبریک به کارشناس مسئول و کارشناس سلامت و اشاره به ساحت زیستی و تربیت بدنی سند تحول بنیادین گفت: اگر می‌خواهیم نسلی سالم و قوی تربیت کنیم که لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی به عنوان شالوده و اساس گام دوم انقلاب است و اگر می‌خواهیم نظام سلامت کشوری کارآمد و نیروی کار بهره ور داشته باشیم، باید به تندرستی و ورزش دانش آموزان توجه خاص کنیم.

در پایان مراسم تندیس رتبه اول ارزشیابی سالانه سلامت شهر تهران توسط صادق ستاری فر معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به سیما سرخابی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی جهت تقدیر اهداء شد.

این مراسم با حضور صادق ستاری فر؛ معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، محمد جعفری؛ مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی وزارت آموزش و پرورش، اعظم گودرزی سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران و منصور سیف؛ ریاست سلامت شهر تهران، علی ایرجی؛ ریاست تربیت بدنی شهرتهران، مدیران ومعاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت و تربیت بدنی مناطق ۱۹ گانه شهر تهران، آیین تجلیل از مناطق برتر درارزشیابی حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت در تالار فرهنگ برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار