در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان:

ستاد استانی مراسم مهدی یاوران در هرمزگان تشکیل شد

هرمزگان(پانا) - ستاد استانی مراسم مهدی یاوران پیش از ظهر امروز به ریاست احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و با حضور اعضای این ستاد در دفتر معاونت پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ستاد استانی مراسم مهدی یاوران در هرمزگان تشکیل شد

احمد مهرانی در این مراسم ضمن تاکید برحضور حداکثری دانش آموزان و اعضای تشکل های دانش آموزی گفت: نوجوانان وجوانان ما همواره در همه عرصه ها حضور پررنگ داشته و قطعا در این مراسم نیز با شور و اشتیاق حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای اجرای برنامه مهدی یاوران تاکید کرد: یک ساعت و نیم قبل از اذان ظهر روز جمعه دانش آموزان در دبیرستان حضرت آیت الله خامنه ای تجمع نمایند و بصورت راهپیمایی بسوی مصلای نماز جمعه همراه با خواندن سرودهای همگانی و قرائت دعای آل یاسین، فرج و سایر دعاهای تاکید شده حرکت کنند و در محل مصلی اجرای برنامه داشته باشند.

مهرانی همچنین با اشاره به این نکته که در این مراسم استفاده حداکثری از ظرفیت تشکل های دانش آموزی مد نظر است، اظهار داشت: اطلاع رسانی و هماهنگی لازم جهت تسریع در حضور و انجام مراسم به نحو شایسته وظیفه تک تک اعضای ستاد می باشد.

در پایان هریک از اعضای ستاد نظرات خود را بیان نموده و آمادگی کامل خود برای همکاری در اجرای این مراسم را اعلام کردند.

شایان ذکر است، این مراسم در روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت نیمه شعبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در سراسر کشور بصورت همزمان و در مرکز استان ها قطعی و در شهرستان ها بصورت اختیاری اجرا می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار