معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

گسترش روحیه انتظار و فرهنگ مهدویت در دانش اموزان از اولیت های مهم است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تشریح برنامه‌های نیمه شعبان، گسترش روحیه انتظار و فرهنگ مهدویت در دانش‌آموزان را از اولویت‌های مهم دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۳۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
گسترش روحیه انتظار و فرهنگ مهدویت در دانش اموزان از اولیت های مهم است

طاهر علمی در جلسه ای که به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور مسئولین تشکل ها برگزار شد، گفت: ما باید با همراهی و همدلی تشکل ها فضای شهر را به فضای معنوی عطر انتظار تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: گرامیداشت ایام اعیاد شعبانیه، نشانه ولایت مداری و ارادت عمیق مردم به اهل بیت است و موجب تقویت روح اسلام خواهی می شود و لذا نیمه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد فضای نشاط آور معنوی در میان جوانان به ویژه دانش آموزان است.

علمی خاطر نشان کرد: در روز نیمه شعبان مراسمی با عنوان مهدی یاوران ویژه دانش آموزان پسر برگزار می شود که در این میان وظایفی برای تشکل‌های دانش آموزی محول شده تا ترتیبی بدهند که دانش آموزان در یک محلی تجمع کرده و بعد بصورت پیاده و یکپارچه، در قالب کاروان سرود به همراه پخش دعای امام زمان و همخوانی آن به سمت مصلی و نماز جمعه ‌حرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش استان در پایان خاطر نشان کرده و گفت:هدف از برگزاری این جشن ها و مراسمات این است که با برنامه های خود روحیه انتظار و فرهنگ مهدویت را در دانش آموزان افزایش دهیم و انس و الفت دانش آموزان با امام زمان (عج) بیشتر شود و جریان سازی لازم در این زمینه در شهرها و جامعه صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار