مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

نوروز ۱۴۰۱ پویش همراهان سفر ایمن در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

تبریز (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از اجرای پویش همراهان سفر ایمن در نوروز ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور برای کاهش سوانح رانندگی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نوروز ۱۴۰۱ پویش همراهان سفر ایمن در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

به گزارش اداره کل راهداری اذربایجان شرقی، اروجعلی علیزاده افزود: این طرح به منظور ارتقای فرهنگ ایمنی از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده در ۲۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی منتخب راه‌های پرتردد کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر منتخب برای اجرای این طرح در این استان نیز آزادراه تبریز- زنجان است، اظهار کرد: این برنامه‌ها در مسیرهایی که ترددکنندگان در آنها نیاز به توقف و استراحت برای ارتقای ایمنی دارند، اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از مهمترین اهداف این پویش، کمک به ارتقای ایمنی ترددکنندگان وسایل نقلیه شخصی و حمل و نقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف و استراحت بعد از رانندگی طولانی برای رفع خستگی، افزایش دانش عمومی رانندگی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های این سازمان برای ارتقای فرهنگ ایمنی است.

علیزاده، ادامه داد: به کارگیری ظرفیت‌های هنری برای ارتقای ایمنی و ایجاد جاذبه‌های لازم برای ترغیب مسافران به استراحت در مسیر، آشنایی با جاذبه‌های فرهنگی مسیرهای پیش روی مسافران و کمک به احیای آئین‌های هنری و موسیقی محلی و بومی از دیگر اهداف اجرای این پویش در راه‌های ارتباطی مختلف کشور در ایام عید نوروز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار