امنیت مردم خط قرمز پلیس در جشن چهارشنبه‌سوری آخر سال است

تبریز (پانا) - فرمانده انتظامی اهر خط قرمز پلیس را برقراری امنیت و آسایش مردم در جشن چهارشنبه‌سوری آخر سال عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امنیت مردم خط قرمز پلیس در جشن چهارشنبه‌سوری آخر سال است

به گزارش فرماندهی انتظامی اهر، سرهنگ قدرت آقاپور به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: پلیس هیچ مخالفتی با شادی و تفریحات سالم مردم ندارد اما امنیت مردم برای پلیس مهم بوده و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: متاسفانه در جریان جشن‌های باستانی و به ویژه در چهارشنبه سوری برخی از افراد با ساخت مواد منفجره و محترقه علاوه بر هنجارشکنی باعث نارضایتی و تلخ شدن کام مردم می‌شوند که در این راستا پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد جدی خواهد کرد.

وی گفت: پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیت عمومی در جامعه را ایجاد کند و باید از ظرفیت‌ تمامی دستگاه‌ها برای ایجاد امنیت عمومی در جامعه استفاده کرد.

آقاپور ضمن تاکید بر افزایش کلاهبرداری به صورت اینترنتی و پیامکی از شهروندان اهری درخواست کرد به پیامک‌های حاوی پیام‌های قرعه کشی، اهدای جوایز و... که احتمال کلاهبرداری دارند، توجه نکنند و با مشاهده اینگونه موارد با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

وی همچنین در ادامه به همشهریانی که قصد سفر در تعطیلات نورزی را دارند، گفت: این همشهریان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موقع سفر برای جلوگیری از سرقت منازل حتما نکات ایمنی و توصیه‌های پلیس را در راستای محافظت از اشیاء قیمتی و مراقبت از منازل خود انجام دهند.

سرهنگ آقاپور بیشترین جرائم شهرستان اهر را نزاع و درگیری فردی برشمرد و یادآور شد: متأسفانه نزاع و درگیری گروهی بین جوانان و نوجوانان معضل این شهرستان بوده و خانواده‌ها باید نسبت به کنترل، توجیه و آموزش جوانان و نوجوانان خود اقدام کنند.

وی در پایان افزود: امسال نسبت به سال گذشته کشف انواع مواد مخدر ۵۱ درصد، کشف محموله‌های قاچاق سوخت ۱۰۰ درصد، سرقت خانه‌ باغ‌ها ۲۱ درصد در شهرستان اهر افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار