تجلیل از برترین‌های کنکور 1400

اردبیل (پانا) - در آیینی از برگزیدگان کنکور سراسری سال 1400 منطقه خلخال تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برترین‌های کنکور 1400

به گزارش آموزش و پرورش خلخال، در این آیین رضا محمدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه 41 هزار شهدای فرهنگی و دانش آموزی اظهار کرد: همایش تجلیل از برترین های کنکور با سه هدف ایجاد انگیزه برای کسب مدارج بالاتر علمی دانش‌آموزان، تقدیر و تشکر از زحمات مدیران، دبیران، مشاوران و اولیا و ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزانی که در سال جدید کنکور خواهند داشت، برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار هر کشوری است و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان نهادی آینده‌ساز تمام تلاش خود را بر تربیت نیروهای شایسته و کارآمد برای اداره جامعه متمرکز کرده است.

مدیر آموزش و پرورش خلخال تصریح کرد: تلاش‌های همه جانبه دبیران و مدیران مدارس در اوج کرونا مانع از تعطیلی فرایند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان شد و ماحصل این زحمات کسب رتبه‌های خوب و برتر در کنکور 1400 در رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش بود.

محمدی گفت: از مجموع 294 نفر قبولی در کنکور سال 1400، در رشته‌های پزشکی 13 نفر، رشته‌های پیراپزشکی 22 نفر، دانشگاه فرهنگیان 22 نفر، رشته‌های مهندسی 40 نفر، رشته‌های علوم پایه 9 نفر، رشته‌های علوم انسانی 22 نفر و در سایر رشته‌ها 166 نفر قبولی داشتیم.

وی بیان کرد: از 39 نفر از برترین‌های کنکور 1400 که در رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش که رتبه‌های برتر زیر 3700 داشته‌اند و همچنین 60 نفر از همکاران، مدیران، معاونین آموزشی، مشاوران و دبیران مدارس که در بحث ارتقای میانگین نمرات نهایی و کنکور 1400 تاثیرگذار بودند تجلیل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خلخال در پایان داشتن هدف، برنامه‌ریزی، وجود انگیزه، خودآگاهی و استفاده از تجارب گذشته و نقش مدیران، مشاوران و دبیران را از عوامل موفقیت دانش‌آموزان در کنکور دانست.

گفتنی است اجرای موسیقی، بیان تجربیات رتبه‌های برتر کنکوری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار