نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

کسانی که سه دُز واکسن را دریافت کرده‌اند، ممنوعیت سفر ندارند

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت آن دسته از کسانی که هر سه دُز واکسن را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی به سفر بروند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کسانی که سه دُز واکسن را دریافت کرده‌اند، ممنوعیت سفر ندارند

به گزارش شبکه رادیویی ایران، سید جلیل میرمحمدی میبدی درمان مجلس درباره وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: اگرچه بخش قابل توجهی از مبتلایان به سویه اومیکرون در بیمارستان‌ها و در بخش‌های آی سی یو بستری شده‌اند اما واکسیناسیون عمومی تا میزان زیادی تعداد مرگ و میر و موارد بستری را کاهش داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر موارد بستری و مرگ و میر در موج ششم کرونا سیر نزولی پیدا کرده است، گفت: دریافت دُز سوم واکسن کرونا نقش مهم و کمک کننده‌ای در قطع زنجیره انتقال و کاهش موارد بستری و مرگ و میر داشته است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در بخش دیگر صحبت‌هایش به عید نوروز و مسافرت‌های نوروزی نیز اشاره کرد و گفت: آن دسته از کسانی که هر سه دُز واکسن را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی به سفر بروند.

میرمحمدی میبدی با تاکید بر اینکه مردم در سفر حتما از ماسک استفاده کنند، خاطرنشان کرد: امسال اقامت مسافران نوروزی در هتل‌ها و مهانسراها با ارائه کارت واکسن امکانپذیر است توصیه می‌شود هموطنان پیش از سفر حتما دُز سوم واکسن خود را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار