حساب‌ها و کارت‌های بانکی چلسی مسدود شد

دولت بریتانیا اجازه فروش چلسی را به یک شرط صادر کرد

تهران (پانا) - دستور مسدود‌شدن حساب‌های باشگاه چلسی صادر شده است و این باشگاه حتی توان پرداخت هزینه سوخت اتوبوس تیم را هم نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۶۳۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
حساب‌ها و کارت‌های بانکی چلسی مسدود شد

در ادامه روند برخورد باشگاه چلسی با رومن آبراموویچ مالک روسیه‌ای چلسی پس از حمله روسیه به اوکراین، این‌بار دولت انگلیس محدودیتی جدید را برای باشگاه تحت پوشش این متمول روس درنظر گرفته است.

نشریه سان در شماره امروز خود خبر داد که با دستور دولت انگلیس، تمامی حساب‌ها و کارت‌های بانکی باشگاه چلسی مسدود شده است و این باشگاه حتی از این به بعد توانایی پرداخت هزینه سوخت اتوبوس تیم را هم نخواهد داشت و باید برای هزینه‌های روزمره روی کمک هواداران حساب کند. البته هواداران هم نمی‌توانند به حساب باشگاه واریزی داشته باشند بلکه باید خودشان نقدا هزینه‌ها را پرداخت کنند.

همچنین تلگراف هم در گزارشی آخرین روند باشگاه چلسی را تشریح کرد و خبر داد که دولت انگلیس با فروش باشگاه چلسی موافقت کرده است اما این فروش در شرایطی خاص خواهد بود. بنابر این گزارش، چلسی می‌تواند به فروش برسد اما هزینه دریافت شده برای فروش قهرمان اروپا بلوکه خواهد شد تا تحقیقات دولت انگلیس درباره اتهام همکاری آبراموویچ با پوتین به پایان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار