همدل و همیار به استقبال بهار می رویم

شهرقدس(پانا) - آموزش‌ و پرورش شهرستان قدس با همکاری انجمن اولیاءو مربیان و مدیران مدارس، بسته‌های معیشتی و ارزاق با شعار «همد ل و همیاربه استقبال بهار می رویم» تهیه و آماده توزیع در میان دانش‌آموزان نیازمند کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
همدل  و همیار به استقبال بهار می رویم

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش‌و پرورش شهرستان قدس، وحید محرمی مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان قدس، با حضور در پویش مهربانی گفت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک مومنانه اقداماتی به مدد همکاری و همراهی انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش شهر قدس و مدیران مدارس به تهیه بسته های معیشتی و ارزاق با شعار «همدل و همیار به استقبال بهار می‌رویم» انجام پذیرفته است.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان قدس، با اشاره به آیه «فَاستبِقُوا الخَیْرات » و اهمیت جایگاه عمل خیر در زندگی اجتماعی و تعلیم این آموزه والا به دانش‌آموزان گفت: کمک به دانش‌آموزان کم برخوردار باعث علاوه بر آرامش، شروع بهاری زیبا را برای ما به ارمغان می‌آورد و به فضل قوه‌الهی و کمک دستان توانمند امیدواریم که رزمایش گسترده ای در آغار بهار قرآن داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تاکید مدیر کل محترم موضوع در نهمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان نیز طرح و متعاقبا براساس دستورالعمل ابلاغی جلسه ای نیز به ریاست فرماندارشهرستان قدس و خیرین و موثرین در سطح شهرستان تشکیل و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

فهیمه یزدان شکوه کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش‌ و پرورش شهر قدس با اشاره به اینکه هر مدرسه می‌تواند علاوه بر پایگاه آموزش، در این پویش پایگاهی برای همدلی و همراهی باشد، افزود: با توجه به محدودیت زمانی نسبت به این فعالیت جهادی و خداپسندانه از مدیران مدارس و ارگان‌های دولتی و خصوصی که دست به دست ما داده و در استوار بودن گام‌هایمان مارا همراهی کردند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار