فرماندار ارومیه:

مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مدیرانی توانمند برای ادارات شهرستان ارومیه انتخاب کنند

ارومیه جای آزمون و خطای مدیران نیست

ارومیه (پانا) - فرماندار ارومیه تأکید کرد ارومیه جای آزمون و خطای مدیران نیست، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مدیرانی توانمند برای ادارت شهرستان ارومیه انتخاب کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مدیرانی توانمند برای ادارات شهرستان ارومیه انتخاب کنند

غلامحسین عماری در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان غربی بر لزوم توجه بیشتر به ادارات شهرستان ارومیه گفت: برخی از دستگاه های اجرایی برای مدیریت ادارات شهرستان ارومیه حتی مدیر مستقلی را منصوب نکرده اند، این وضعیت اصلا قابل قبول نیست، مدیران ادارات در شهرستان ارومیه باید از توانمندترین افراد آن مجموعه باشد و مدیران کل دستگاه های اجرایی برای تحقق این مهم اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار ارومیه گفت: یک سوم جمعیت استان در ارومیه ساکن هستند، اما برخورداری و برخی شاخص های توسعه در شهرستان ارومیه زیر متوسط استانی و کشوری است و تناسبی با جمعیت شهرستان ندارد، توجه به این موضوع با برگزاری شورای اداری، شورای برنامه ریزی و تقویت جایگاه فرمانداری در استان که مورد نظر استاندار نیز است، در اولویت برنامه های فرمانداری ارومیه خواهد بود.

عماری به اهمیت رسانه و جایگاه آن در ارتقای شاخص های عمومی شهرستان ارومیه گفت: خبرنگاران و رسانه ها دیده بان ها و چشم و گوش بیدار جامعه و رابطین مردم و دولت ها بوده بعضاً در قبال ناگفته هایشان نیز مسئول هستند، نقش رسانه باید در سطح شهرستان ارومیه تقویت شده و گزارش، تحلیل ها و خبرهای متعدد از موضوعات مربوط به شهرستان در خروجی های رسانه ها قرار گیرد.

وی گفت: مطالبات مردم برای ما اصل است و رسانه ها این مطالبات را به صورت مستقیم در اختیار دستگاه ها قرار دهند، در راه بخش خصوصی نیز باید ورود کرده و در امر توسعه یاری رسان ما باشد، مجموعه فرمانداری نیز برای حمایت و صیانت از بخش خصوصی یک برنامه ریزی ویژه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار