محمد برزگر در گفتگو با پانا:

شخصیت قهرمانی اجازه نمی‌دهد پرسپولیس تسلیم شود؛ راه قهرمانی از دربی می‌گذرد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی راهی جز شکست استقلال در دربی ندارد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت قهرمانی اجازه نمی‌دهد پرسپولیس تسلیم شود؛ راه قهرمانی از دربی می‌گذرد

محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به شکست غیرمنتظره پرسپولیس مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: «وقتی تیمی می بازد، راحت‌ترین کار انتقاد از بازیکنان و کادر فنی است. باید در شرایط سخت از تیم، بازیکنان و کادر فنی حمایت کنیم. شک نکنید این تیم برمی‌گردد و باز هم در مسیر قهرمانی قرار می گیرد. اتفاقی نیافتاده و این شکست شاید تلنگری باشد که دیگر تیم امتیاز از دست ندهد. بازی نفت آبادان هم یک اتفاق بود. پرسپولیس رفته بود تا با 3 امتیاز برگردد اما شانس بد تیم، روز خوب لک نبود و اشتباهش باعث شد تا تیم وارد شوک شود. شک نکنید اگر آن اتفاق نمی‌افتاد، پرسپولیس با 3 امتیاز آبادان را ترک می کرد. به هرحال آن طور که باید واکنش خوبی بعد از آن گل نداشتیم و نتوانستیم به خوبی از فرصت‌ها استفاده کنیم.»

وی افزود:« پرسپولس درست است که فوتبال خوبی به نمایش گذاشت اما در این بازی فقط باید نتیجه می‌گرفتیم که نشد. وقتی تیم موقعیت ایجاد کند، خوب بازی کند اما نتیجه حاصل نشود، فایده ندارد. با آن گل تیم شوکه شد و اگر فرصت‌ها را هم از دست دادیم شاید به دلیل نداشتن تمرکز لازم بود. متاسفانه در خیلی از بازی‌ها با اشتباهات فردی امتیاز دادیم ولی این باعث نمی‌شود که روزهای خوب بازیکنان را فراموش کنیم. همین نفرات در سالهای قبل تیم را قهرمان کرده‌اند. باید حمایت کنیم تا تیم قهرمان شود. ما با صدر فاصله‌ای نداریم و در ۸ بازی خیلی از اتفاقات می‌افتد. فقط نباید دیگر امتیاز از دست بدهیم و ۸ فینال در پیش داریم. این تیم آن قدر شخصیت و تجربه دارد که بتواند در دیدارهای باقی مانده با قدرت پیش برود. باید بچه ها آرامششان را حفظ کنند و در ادامه راه امتیاز از دست ندهیم. شک نکنید استقلال امتیاز از دست می‌دهد و می توانیم آنها را بگیریم.»

پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی ۹۸ شهر تهران گفت: «چاره‌ای نداریم و فقط باید 3 امتیاز دربی را بگیریم. ما نیاز داریم تا روی کار خود تمرکز کنیم. انگیزه دادن به تیمی که 5 سال پشت هم قهرمان شده سخت است اما این بازیکنان انگیزه زیادی برای ششمین قهرمانی پیاپی دارند. در 5 سال اخیر هم خیلی مشکلات مالی، مدیریتی بود اما پرسپولیس مسیرش را درست رفت و قهرمان شد. باید نشان دهیم که مرد روزهای سخت هستیم و فقط باید حمایت کنیم. راه قهرمانی ما در لیگ بیست و یکم از بردن دربی می گذرد. ما در ادامه بازی‌های راحت تری داریم و استقلال باید بازی های سختش را انجام دهد. البته این بدان معنی نیست که حریفان را دست کم بگیریم. باید با تمام قدرت در این ۸ بازی پیش برویم.»

محمد برزگر گفت: « البته سپاهان را نباید دست کم گرفت. این تیم بازی مستقیم با پرسپولیس و استقلال دارد. یادم می آید سال 80 تیم ما هم همین شرایط را داشت اما همه بازی‌ها را تا هفته آخر بردیم و استقلال با از دست دادن امتیاز پائین آمد و ما قهرمان شدیم. پرسپولیس باید تمرکزش را روی بردن ۸ بازی کند. مخصوصا اینکه باید دربی را هرطور شده ببریم. این تیم شخصیت قهرمانی‌اش اجازه نمی‌دهد به این راحتی تسلیم شود. کادر فنی و بازیکنان هم این را می‌دانند و شک نکنید هفته‌های آینده این تیم می‌تواند با انگیزه‌ای که دارد، این اختلاف امتیازی را جبران کند. الان وقت حمایت است نه انتقاد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار