همه‌چیز درباره تیتراژ سریال «آرایشگاه زیبا»

تهران (پانا) - رادیو صبا در برنامه «پیش‌پرده» به بررسی تیتراژهای ماندگار می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
همه‌چیز درباره تیتراژ سریال  «آرایشگاه زیبا»

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «پیش‌پرده» با مروری بر ماندگارترین و خاطره‌سازترین موسیقی‌های مربوط به برخی برنامه‌ها و آثار سینمایی و تلویزیونی همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود. این برنامه با محور بررسی تیتراژهای ماندگار که برای بسیاری از مخاطبان دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرینی است پخش می‌شود.

این برنامه روز پنجشنبه 19 اسفند به سراغ موسیقی تیتراژ مجموعه تلویزیونی «آرایشگاه زیبا» به کارگردانی مرضیه برومند می‌رود که قطعاً نام و آثار او را می‌توان در ردیف‌های برتر باشگاه برترین سریال‌های سیما به لحاظ مخاطب قرارداد.

موسیقی تیتراژ ابتدایی سریال «آرایشگاه زیبا» به آهنگسازی فریبرز لاچینی است که از او به‌عنوان یک متخصص حوزه موسیقی بیش از این هم بعید نیست که بتواند دست به خلق آثار از ماندگاری در حوزه موسیقی تیتراژها بزند. موسیقی فرح‌بخش، ساده و پر از افکت‌های صوتی ازجمله صدای زنگ تلفن و قیچی که ترکیب‌بندی این ملودی‌ها، تبدیل به یکی از عناصر مهم ماندگار سریال شد.

برنامه «پیش‌پرده» با اجرای علیرضا سعیدی به‌عنوان خبرنگار حوزه موسیقی به‌صورت مستند به بررسی و بیان ناگفته‌هایی درباره تیتراژ این سریال پرخاطره می‌پردازد.

«پیش‌پرده» به تهیه‌کنندگی سیامک احمدی پور و با اجرای علیرضا سعیدی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ راهی آنتن صبا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار