مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:

کنتورهای هوشمند در انتظار مشترکین پرمصرف

۹۶۰۰دستگاه ماینر در آذربایجان‌شرقی کشف شد

تبریز (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌شرقی از استفاده این شرکت از کنتورهای هوشمند جهت رصد مصرف مشترکین خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کنتورهای هوشمند در انتظار مشترکین پرمصرف
اکبر فرج نیا در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: از اول بهمن ماه امسال هزینه های برق مشترکین پرمصرف با تعرفه های جدید که در هیات دولت تصویب شده است محاسبه خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده و فصل تابستان با استفاده از تمامی ظرفیت وزارت نیرو قطعی برق در سطح استان نداشته باشیم و در جهت سوق دادن مشترکین به سوی الگوی مصرف نصب کنتورهای هوشمند کنترل پذیر و رویت پذیر به خصوص با اولویت مشترکین پرمصرف در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.
فرج نیا از برنامه ریزی شرکت توزیع برق استان جهت نوسازی شبکه برق روستاها در طول ۵ سال آینده خبر داد و افزود: این حرکت از اواخر مهر امسال آغاز شده است و امروز روستایی با بیش از ۱۰ خانوار در استان بدون نعمت برق وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه با اشاره به خدمات غیر حضوری این شرکت با استفاده از سامانه و اپلیکیشن برق من جهت مشاهده میزان مصرف مشترکین، گفت: پله هایی برای مشترکین در نظر گرفته شده است که تعرفه های جدید براساس این پله ها برای مشترکین در نظر گرفته خواهد شد.
این مقام مسئول از سرقت کابل‌های برق به میزان ١٠ میلیارد تومان در سال‌جاری خبر داد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده ترانس های جدیدی که به شبکه توزیع اضافه شده مجهز به سیستم ضدسرقت هستند که در صورت قطعی و یا ضربه به نیروی انتظامی و شرکت توزیع برق اطلاع می‌دهد و همچنین از مردم نیز درخواست می‌کنیم اگر در ساعات غیرمشخص متوجه افرادی بدون لباس و خودروی اداره برق شدند با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.
فرج نیا در آخر به کشف ۹۶۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان از سال ۸۹ تاکنون اشاره کرد و ضمن تهدید دانستن مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، اظهار کرد: هرکسی بخواهد مزرعه ماینر با مجوز قانونی راه اندازی کند برق آن را تامین می کنیم.
خبرنگار دانش آموز: سهند غفاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار