سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

رویکرد معاونت پرورشی آموزش و پرورش، پوشش حداکثری دانش‌‌آموزان است

مشهد (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت رویکرد معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، پوشش حداکثری دانش‌‌آموزان است و لازمه آن ارتقای تعاملات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف درون و برون سازمانی در مسیر تربیت قرآنی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۶۲۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد معاونت پرورشی آموزش و پرورش، پوشش حداکثری دانش‌‌آموزان است

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در نشست اعضای هیات اندیشه‌ورزی قرآن، عترت و نماز و پایشگران مراکز دارالقرآن الکریم کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه اهل قرآن لازم است روایات قرآنی زیاد بخوانند و به معنای واقعی اهل قرآن باشند، گفت: اهل قرآن باید بر همه برتری داشته باشند، به برکت قرآن کریم باید برتری را در حوزه‌های علوم، اقتصاد، جهاد، شجاعت، سلامت و... به وجود بیاوریم.

وی افزود: رویکرد معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، پوشش حداکثری دانش‌‌آموزان است و لازمه آن ارتقای تعاملات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف درون و برون سازمانی در مسیر تربیت قرآنی دانش‌آموزان است.

باقرزاده با اشاره به اینکه در حوزه نظارت باید با رویکردی خیرخواهانه راه‌حل‌ها را بررسی و ارائه داد، خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط دوسویه نقش موثری در پویایی فعالیت‌ها و همراهی دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

در این جلسه سید‌امیر شوشتری، سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد امام سجاد (ع) گفت: باید قدر قرآن را بدانیم، چرا که همه چیز در گرو اعتقاد و عمل به قرآن و اقامه نماز است.

همچنین میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این جلسه اظهار کرد: سهیم کردن مدیران مدارس، مدیران دارالقرآن‌ها، کارشناسان قرآن، عترت و نماز و معاونین پرورشی در شهرستان‌ها و ادارات کل تحت عنوان هیات‌های اندیشه‌ورز در امر تصمیم‌سازی برای فعالیت‌ها و اقدامات نقش مهمی در اجرای مطلوب و ارتقا اثربخشی فعالیت‌ها دارند.

وی افزود: اطلس دارالقرآن‌های کشور به همت پایشگران محترم تدوین خواهد شد که این مهم می‌تواند نقش موثری در ارتقای کیفی فعالیت‌های دارالقرآن‌ها ایفا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار