«اشک ستاره» ایرانی بر گونه‌های بودابار چکید

تهران (پانا) - قطعه‌ اشک ستاره با هنرمندی DJ Phellix (محمدرضا صادقی) و خوانندگی rohaab (رهاب) در آلبوم سال 2022 بودابار جای گرفت.

کد مطلب: ۱۲۶۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
«اشک ستاره» ایرانی بر گونه‌های بودابار چکید

محمدرضا صادقی درباره‌ این موفقیت گفت: پذیرش این اثر به درخواست بودابار صورت گرفت و آن‌ها با ارسال ایمیل از ما خواستند که اشک ستاره را در اختیارشان قرار بدهیم. این اثر در ژانر ارگانیک‌هاوس- دیپ‌هاوس خلق شده است و به دلیل رنگ هارمونی شرقی موجود در اثر با اقبال از سوی مخاطبان-به خصوص غیر ایرانی‌ها- مواجه شد.

رهاب که خوانندگی و ملودی پردازی بخش آوازی این اثر را به عهده دارد، افزود: ملودی بخش آوازی اشک ستاره حالاتی از دستگاه نوا را القا می‌کند و همنشینی با کلام فارسی آن را شیرین‌تر می‌کند. کلام ایرانی در قلب‌ها نفوذ می کند و بیتی از حضرت سعدی در این قطعه هست که این ملاحت را دو چندان می‌کند.

خوشبختانه موزیک «اشک ستاره» که حاصل همکاری DJ PHELLIX تنظیم کننده پر اوازه سبک الکترونیک و ROHAAB به عنوان خواننده دو هنرمند جوان ایرانی است در البوم 2022 بودابار BUDDHA BAR بین 28 ترک که اکثریت از نامداران موزیک دنیا هستند شماره 9 این البوم را به خود اختصاص داده است.

بودابار BUDDHA BAR جز پرطرفدار ترین و معتبرترین آلبوم های جهان است که سبک خاص و شرقی ORIENTAL را برای مخاطبان خود ارائه میدهد که همین امر باعث تفاوت این لیبل موسیقی در مقایسه با دیگر لیبل های جهان شده است.

کسانی که با آلبوم های بودابار آشنایی دارند حتما میدانند که این لیبل با نام George V Records از سال 1999 تا 2022 بیش از 20 البوم موسیقی تولید کرده که همگی از جاودانه های موسیقی جهان محسوب می‌شوند.

این موضوع نوید پخش این است که موزیک ایران و جوانان با استعداد ایرانی آثار خود را با بالاترین سطح کیفیت که در دنیای موسیقی راجع است تولید کرده و برای ایران افتخار کسب کرده اند.

ترانه موزیک «اشک ستاره» حاصل همکاری جوانان با استعداد جواد قاسمی، رها مزرعتیان و تک بیتی از حضرت سعدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار