مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس:

هدف هفته نیکوکاری، تهیه پوشاک و ملزومات دانش‌آموزان دارای مشکلات معیشتی است

پردیس (پانا) - مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان پردیس گفت هدف از هفته نیکوکاری که به مناسبت سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هر ساله برگزار می‌شود، تهیه پوشاک و ملزومات شب عید نیازمندان و به خصوص دانش‌آموزانی که مشکلات معیشتی دارند، دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف هفته نیکوکاری، تهیه پوشاک و ملزومات دانش‌آموزان دارای مشکلات معیشتی است

مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس، ضمن گرامیداشت هفته نیکوکاری، اظهار کرد: هر ساله در اسفند ماه جشن نیکوکاری برگزار شده و خیرین برای کمک به افرادی که از نظر معیشتی مشکلاتی دارند دور هم جمع می شوند و در حد توان خود سعی در برطرف کردن گوشه‌ای از مشکلات معیشتی این افراد می‌کنند.

غلامعلی کرمی شفیعی به برگزاری ۲ جشن ملی در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: هرساله با شروع سال تحصیلی، جشن عاطفه‌ها برای کمک به تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در اواخر شهریور و اوایل مهر و جشن نیکوکاری جهت تامین پوشاک نیازمندان در آستانه نوروز و در اسفند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲سال اخیر این جشن‌ها تنها به‌صورت مجازی برگزار شده بود؛ اما امسال توانستیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با همکاری فرشته بابایی یکی از خیرین مرکز مدادرنگی ما، این جشن را برگزار کنیم.

کرمی در رابطه با چگونگی مشارکت مردم در این امر خیر، تصریح کرد: از کسانی که توانایی مالی دارند درخواست داریم که در حد توان خود هر تعداد دانش‌آموز، یا کلاس و مدرسه نیازمندی را که می‌توانند حمایت کنند و همچنین در زمینه‌های فرهنگی، درمان و تهیه و اجاره مسکن با کمیته امداد همکاری داشته باشند.

مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: ما هم اکنون ۱۴ مرکز نیکوکاری داریم که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و مردم می‌توانند با همکاری با این مراکز در این کار نیک سهیم شوند.

دانش‌آموز خبرنگار: باران بیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار