پیام تشکر مدیرکل قرآن از برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام قدردانی و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر مدیرکل قرآن از برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پیامی از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عزیزان من! قرآن نور است و حقیقتاً دل و روح را روشن مى‌کند. اگر با قرآن اُنس پیدا کنید، مى‌بینید که دل و جان شما نورانى مى‌شود. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

قرآن نور مطلق است که غروب و افول به آن راه ندارد و چراغ روشنی است که به خاموشی نمی گراید. در عظمت قرآن همین بس که کلام خداوند است و در مقام و منزلت آن همان بس که معجزه پیامبر خاتم( صلی الله و علیه و آله وسلم) و آیاتش تضمین کننده هدایت و سعادت بشر است.

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، خداوند متعال را شاکریم که توفیق تداوم خدمت به ساحت مقدس و منور قرآن کریم را این بار در قالب هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام عنایت فرمود تا فرصت مغتنمی باشد جهت خدمت به قاریان و حافظان بین المللی همگام و همراه متولیان قرآنی کشور.

اکنون که به همت همه اهالی قرآنی این رویداد عظیم قرآنی جهان اسلام به بار نشست و به ایستگاه پایانی رسید بر خود فرض می دانم از حمایت های جناب آقای دکتر نوری، وزیر محترم آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، نماینده محترم ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، جناب آقای دکتر باقرزاده، معاون محترم پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رادیو قرآن، شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور ، شورای عالی قرآن، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، همکاران و خادمان ساحت مقدس قرآن، عترت و نماز در ادارات آموزش و پرورش سراسرکشور و همچنین همه دست اندرکاران ، عوامل اجرایی این دوره از مسابقات به ویژه همکاران خدوم ارزشمندم در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران وشهر تهران ، مدیریت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سایر عوامل برگزار کننده مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز می دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار