آیا˝سال نو مبارک˝ فیلم جدید شاهرخ خان برای تعطیلات روی پرده می رود؟

خبرگزاری پانا:تحلیل‌گران اقتصادی سینما در هند این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا ˝سال نو مبارک˝ فیلم جدید شاهرخ‌خان برای ایام تعطیلات و جشن دیوالی به روی پرده سینماهای هند خواهد رفت؟

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش سرویس فرهنگی پانا:پس از موفقیت کلان و بی‌نظیر "قطار اکسپرس چنای" این بازیگر در جدول گیشه نمایش سینماهای هند، حالا تمام چشم‌ها به "سال نو مبارک" دوخته شده است.

اهل فن و تحلیل‌گران اقتصادی سینما در این کشور آسیایی می‌گویند ایام تعطیلات و جشن دیوالی طی سال‌های گذشته با نام شاهرخ خان گره خورده است.

طبق یک سنت قدیمی، فیلم‌های درام و خانوادگی این بازیگر سرشناس مسلمان بالیوودی، هر سال در این دوران به نمایش عمومی در می‌آید.

جشن دیوالی که به جشن رنگ و سال نو هندی‌ها معروف است، اوایل ماه آبان را در اختیار خود دارد و یک تعطیلات دو روزه است.

طی چند سال گذشته فیلم‌های شاهرخ‌خان هم چون "دیوداس"، "کوچ کوچ هوتا هه"، "محبت‌ها"، "هیچ‌وقت از خداحافظی نگو"، "دون" و "ام شانتی ام" در ایام جشن دیوالی در هند اکران عمومی شده و فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها کرده‌اند.

"سال نو مبارک" را فرح خان کارگردانی کرده و هم‌اکنون در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد. قبل از این گفته شده بود این فیلم درام در سال جاری میلادی به نمایش عمومی در خواهد آمد.

آبیشک باچان و دیپیکا پادکونه هم در این فیلم بازی دارند.بخش های مختلف شهر دوبی در امارات متحده عربی ، لوکیشن اصلی "سال نو مبارک" هستند.

بحث نمایش عمومی این فیلم در ایام تعطیلات دیوالی در حالی در رسانه‌های گروهی هند بازتاب وسیعی داشته که برخی سایت‌های سینمایی می‌گفتند هنوز کلید فیلم برداری آن هم زده نشده است.

این صحبت و حرف و حدیث‌های دیگری که در رابطه با فیلم مطرح شده ،برای آن است که تولید" سال نو مبارک" در سکوت کامل انجام می‌شود و سازندگانش کوچکترین خبری در رابطه با آن منتشر نکرده‌اند.

حتی خط اصلی قصه فیلم هم برای رسانه‌های گروهی مشخص نیست و کسی نمی داند شاهرخ خان در آن چه نوع نقشی را بازی می‌کند.

به نوشته سایت اینترنتی ایندیانا اف ام، "قطار اکسپرس چنای" که هم زمان با تعطیلات و جشن عید فطر به روی پرده سینماهای هند رفت، تا به حال 224 کرور در جدول گیشه‌ نمایش سینماهای این کشور فروش داشته است.

با این رقم فروش ،فیلم شاهرخ خان لقب پرفروش‌ترین محصول کل تاریخ صنعت سینمای هند را از آن خود کرده است.نمایش عمومی این فیلم هنوز ادامه دارد و فروش آن هم چنان بالاتر می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار