کاشت هر درخت به نیابت از یک شهید

پاکدشت(پانا)- فرماندار شهرستان پاکدشت، درختکاری را صدقه‌ جاریه دانست و گفت با اجرای طرح هر درخت به نیابت از یک شهید، می‌توان سرانه‌ فضای سبز را افزایش داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کاشت هر درخت به نیابت از یک شهید

محسن اردستانی، فرماندار شهرستان پاکدشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به مسئولین حاضر در مراسم و دیگر حضار، درختکاری را صدقه‌ جاریه دانست؛ و پیرامون طرح هر درخت به نیابت از یک شهید ادامه داد: امید است بتوان این طرح را ادامه داد و سرانه فضای سبز کشور را افزایش داد.

اردستانی افزود: همه ما از اوضاع فعلی اقتصادی جامعه باخبر هستیم؛ ما می‌بایست به هم‌نوع خود کمک کنیم تا خداوند هم به ما کمک کند. کسانی که توانمندی مالی بهتری نسبت به دیگر اقشار جامعه دارند، باید بدون منت به دوستان خود کمک کنند و قطعاً خداوند در جای دیگر کمک‌رسان آن‌ها خواهد بود.

فرماندار شهرستان پاکدشت اضافه کرد: شما جوانان و نوجوانان، سرمایه‌های بزرگ جامعه هستید؛ و وظیفه ما این است تا آینده بهتری را برای شما فراهم سازیم.

در پایان مراسم، فرماندار، فرمانده سپاه پاکدشت، مدیر آموزش و پرورش، معاون اداره منابع طبیعی و دیگر مسئولین این شهرستان، درختانی را به آغوش زمین هدیه کردند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه عرب‌قرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار