تشکیل مجمع هیات رئیسه اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی شهرستان ‌قرچک

قرچک (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستا‌ن‌قرچک از تشکیل هیات رئیسه مجمع کشوری اعضای دانش‌آموزی و مربیان‌پیشتاز در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل مجمع هیات رئیسه اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی شهرستان ‌قرچک

مهدی‌دهقانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک، در جریان تشکیل مجمع اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی، در گفت و گو با پانا، سازمان دانش‌آموزی را نهادی هدفمند و منسجم در جامعه فرهنگی معرفی کرد و اظهار کرد: آنچه حائز اهمیت است وجود تشکل‌های دانش‌آموزی و استفاده از استعدادهای اعضای‌کوشا و فعال در جهت احیای حیات‌فکری انقلاب اسلامی و پیشبرد دستاوردهای نظام است.

وی اهداف تشکیل مجمع اعضا و مربیان را اینگونه تشریح کرد: در این مجمع می‌توانیم با استفاده از قدرت و توان فکری مربیان و دانش‌آموزان، طرح‌ها و برنامه‌های سازمانی را ایجاد نماییم و به زیبایی هر چه تمام‌تر ادامه دهیم.

دهقانی افزایش مشارکت اعضا و مربیان را سبب تسهیل اجرای فعالیت‌های سازمانی برشمرد و بیان کرد: وجود افراد ماهر و متفکر انسجام بخشی در فعالیت های اجرایی را در پی دارد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک تشکیل این مجمع را اقدامی ارزشمند در جهت حضور آگاهانه و شاداب دانش‌آموزان سازمان دانست و ادامه داد: خودباوری و همفکری، تعامل و آموختن نقوش اجتماعی و تجربه چالش‌های آن از جمله ماموریت‌های مربیان و بخصوص دانش‌آموزان در این عرصه است.

دهقانی دانش‌آموزان و مربیان سازمان‌ دانش‌آموزی را عهده دار میراثی عظیم نامید و این چنین اظهار داشت: آن‌ها در فرایند تفکر و تصمیم گیری و انجام عمل مشارکتی موثر خواهند داشت بنابراین شایسته است از این سرمایه در جهت بهبود عملکرد و کاهش مشکلات بهره مطلوبی ببریم.

وی از حضور مجدانه دانش‌آموزان و مربیان مجمع شهرستان‌قرچک ابراز امیدواری کرد و گفت: با هدایت و نظرات دلسوزانه آن‌ها یقینا می‌توانیم گام‌های صحیحی در راستای اهداف متعالی برداریم و شاهد افزایش ایده‌های نوین و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مسائل آموزشی باشیم.

گفتنی است که نتایج انتخابات در مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی این شهرستان به شرح زیر است:

در انتخابات مجمع مربیان در بخش خواهران، اکرم‌گچلو، در انتخابات مجمع اعضای دانش‌آموزان دختر، راضیه‌یوسفی، ریحانه‌عسگری، سماصامت و سانازمجرد و در بخش دانش‌آموزان پسر، رضابیرامی، امیرمهدی‌تاجیک و عرشیا‌بیات، مهدی‌بابایی و علی‌باقریان‌سروری انتخاب شدند.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار