اهدا۴۹ کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به جوانان تحت حمایت کمیته امداد شهرضا

شهرضا (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرضا از اهدای کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به جوانان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اهدا۴۹ کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به جوانان تحت حمایت کمیته امداد شهرضا

عبدالرزاق میرزایی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرضا گفت: در ۱۱ماهه نخست سال جاری ۴۹ کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج با اعتبار یک میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت و نیازمند غیر تحت حمایت پرداخت‌شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۴۰ سری جهیزیه و ۹ هدیه ازدواج به پسران نیازمند اهدا شد.

میرزایی به پرداخت وام‌های ازدواج با هدف ترویج و تسهیل شرایط ازدواج اشاره کرد و افزود: وام‌های ازدواج تا سقف 10میلیون تومان، از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و در چارچوب وام‌های کارگشایی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به سهم عمده مشارکت خیران در تأمین جهیزیه زوج‌ های جوان نیازمند و پرداخت وام‌های ازدواج، گفت: مردم نیکوکار با افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت نقش بسیار مؤثری در تأمین منابع مالی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان داشته‌اند.

رئیس کمیته امداد اظهار کرد: با هدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کلاس‌های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت وام اشتغال به زوج‌های جوان، برگزاری جلسات مشاوره رایگان و ارائه بسته‌های تشویقی به زنان سرپرست خانوار برای ازدواج مجدد از دیگر برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور تشویق مددجویان به امر ازدواج است.

میرزایی با اشاره به اجرای طرح کوثر با هدف کمک به ازدواج جوانان و تأمین جهیزیه دختران تحت حمایت کمیته امداد، بیان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد، شماره گیری #۰۳۱۷*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، جوانان نیازمند را در تأمین هزینه‌های ازدواج آسان یاری کنند.

خبرنگار:سجاد رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار