معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

بیش از 200 فعالیت در استان برای معاونان و مربیان پرورشی تعریف شده است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اعلام کرد گستردگی فعالیت‌ها و زحمات همکاران در حوزه پرورشی قابل احصاء نیست، همکاران این حوزه آنها را به نحو احسن انجام می‌دهند و اگر مشارکت و تعامل در این حوزه نباشد به نتیجه نمی‌رسد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 200 فعالیت در استان برای معاونان و مربیان پرورشی تعریف شده است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی و مبعث رسول اکرم (ص)، مراسم جشنی در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان ناحیه یک اصفهان با حضور مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، قجاوند مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک اصفهان، همکاران، معاونان و مربیان حوزه پرورشی این ناحیه برگزار شد.

اسماعیلی در این مراسم گفت: گستردگی فعالیت‌ها و زحمات همکاران در حوزه پرورشی قابل احصاء نیست، ۲۵۴ فعالیت در استان برای معاونان و مربیان پرورشی تعریف شده که همکاران این حوزه آن‌ها را بدون منابع و امکانات به نحو احسن انجام می‌دهند و اگر مشارکت و تعامل در این حوزه نباشد به نتیجه نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: از همکاران می‌خواهم در کنار اقدامات فرهنگی، مدیریت فرهنگی هم داشته باشند، انتظار می‌رود از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده شود و موضوع و عملکرد آموزش‌وپرورش را در راستای جهاد تبیین برای افراد جامعه روشن کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار