بسیج صداوسیما قطع شبکه‌های برون مرزی را محکوم کرد

خبرگزاری پانا: بسیج رسانه در بیانیه‌ای قطع شبکه‌های برون‌مرزی از ماهواره هاتبرد در اثر فشار لابی‌های صهیونیستی بر دولت‌های غربی را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،در این بیانیه آمده است: قطع پخش شبکه‌های برون‌مرزی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد که با فشار لابی‌های صهیونیستی بر دولت‌های غربی و از طریق شرکت یوتل‌ست، صورت گرفته است اقدامی غیرحرفه‌ای و خلاف عرف و قوانین مصرح بین‌المللی و برخلاف اداعاهای پرطمطراق غرب در خصوص وجود جریان آزاد اطلاعات و آزادی بیان و فعالیت‌های رسانه‌ای است.

این اقدام غیراصولی نشان می‌دهد که مراکز تصمیم‌گیری غرب تحت تاثیر صهیونیستها در اوج استیصال و درماندگی در برابر بیداری اسلامی قرار گرفته و به همین منظور حاضر به انجام هرگونه رفتار غیرفانونی و حتی پذیرفته شده از سوی همین مدعیان است.

واقعیت آن است که ممانعت از انتشار دیدگاه‌ها و نظرات مخالف با جریان‌های صهیونیستی و غربی، یک وظیفه عینی برای دولت‌هایی است که تحت سلطه مراکز سرمایه‌داری و قدرت وابسته به جریان صهیونسیت قرار دارند.

سازمان بسیج رسانه کشور این اقدام خفت بار را محکوم کرده و آن را نشانه دیکتاتوری نوین غرب بویژه در عرصه رسانه علیه ملت‌ها و جریان آزاد اطلاعات می‌داند و براین باور است که برخلاف تلاش‌های مذبوحانه غرب وعده الهی در به قدرت رسیدن مستضعفین عالم و پیروزی آنها بر مستکبرین در حال محقق شدن است و نشانه‌های آن را می‌توان در تحقق بیداری ملت‌ها بویژه بیداری اسلامی که قریب دو سال است به طرز معجزه آسایی کام دولت‌های غربی و حامیان صهیونیستی آنها را تلخ کرده است؛ مشاهده کرد.

از سوی دیگر قطع پخش شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی از ماهواره هاتبرد، نشان از حقانیت پیام‌های ارائه شده از سوی این شبکه‌ها و موفقیت این شبکه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی افکار عمومی خصوصا در مورد رویدادهای مهم منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به ویژه در جریان حمله غرب به عراق، همچنین تجاوز نظامی رژیم اشغالگر قدس به غزه و لبنان داشته و اکنون نیز به اذعان نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی سازمان‌های بی‌طرف، توانسته‌اند تاثیرگذار بودن خود را در جریان‌ بیداری اسلامی و در آگاه‌سازی مخاطبان ثابت کنند.

ما بار دیگر این اقدام را محکوم و از همه اصحاب رسانه می‌خواهیم با روشنگری و مقابله کارآمد با اینگونه رفتارها، به تحقق جریان آزاد اطلاعات کمک نمایندو ضمن اینکه حمایت خود و اصحاب رسانه در جهان اسلام را از شبکه‌های برون‌مرزی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری حقوق قانونی خود و جبران خسارات مادی و معنوی حاصل از این تصمیم نسنجیده، اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار