عضو کمیسیون آموزش در گفت‌وگو با پانا: 

همه مدارس به حداقل یک مربی قرآن نیاز دارند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره جبران کمبود معلمان قرآن و پرورشی در مدارس پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۶۰۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
همه مدارس به حداقل یک مربی قرآن نیاز دارند

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با پانا درباره تامین و جبران کمبود معلمان قرآنی و پرورشی در مدارس گفت: «با مشکل کمبود معلمان قرآنی، ورزشی و پرورشی در مدارس رو به رو هستیم که باید برای حل این موضوع تلاش بسیار شود.»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: «وجود معلم ورزش، پرورشی و قرآنی در مدارس دارای اهمیت بالایی است. همه دانش‌آموزان باید قرآن را یاد بگیرند و همه مدارس به حداقل یک مربی قرآن نیاز دارند.»

ویس کرمی توضیح داد: «باید افرادی که روخوانی قرآن را به درستی می‌دانند به عنوان معلم قرآن در مدارس به کار گرفته یا برای معلمان ورزش نیز افراد مناسبی انتخاب شوند. معلمان پرورشی حتما نباید رشته علوم اجتماعی داشته باشند، معلم پرورشی می‌تواند از رشته‌های مرتبط دیگر نیز به کار گرفته شود.»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: «دولت باید بر روی این مساله تمرکز جدی داشته باشد و برای رفع آن اقدامی عاجل انجام دهد. حل این مشکل به اراده و درایت وزارت آموزش و پرورش برمی‌گردد که باید به این سمت بروند تا حرکت اساسی برای حل مشکل کمبود معلم قرآنی، ورزش و پرورشی در مدارس صورت گیرد.»

ویس کرمی گفت: «امیدواریم این مسائل به نتیجه برسد و این مشکل حل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار