استفاده از طرح‌های نوین و توجه به «سبُک‌سازی»، «ارزان‌سازی» و «سرعت عمل» در احداث مدارس

تهران (پانا) - رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از استفاده از طرح‌های جدید و نوین و توجه به «سبُک‌سازی»، «ارزان‌سازی» و «سرعت عمل» در احداث مدارس، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از طرح‌های نوین و توجه به «سبُک‌سازی»، «ارزان‌سازی» و «سرعت عمل» در احداث مدارس

ناصر قفلی در نشست صمیمی هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز با وزیر آموزش و پرورش که در سالن جلسات ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، گفت: از تمام خیرین نیک اندیش مدرسه ساز به پاس همراهی و تلاش، در عرصه مقدس مدرسه‌سازی تشکر میکنم.

قفلی با اشاره به موضوع «سبک‌سازی مدارس» در مناطق محروم کشور، خاطرنشان کرد: در مناطق محروم به مدارس کوچک نیازمندیم. گاهی این مدارس در حد یک طبقه یا دو کلاس درس است.

وی افزود: بر اساس مصوبات جلساتی که با رییس و معاونان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور داشته ایم؛ مقرر شد تا برای احداث مدارس کوچک با هر تعداد کلاس درس، ضمن استفاده از طرح‌های جدید و نوین، به «سبک‌سازی»، «ارزان‌سازی» و «سرعت عمل در ساخت» توجه داشته باشیم.

رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با بیان این که اهتمام جدی بین نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ساز در بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس وجود دارد، تصریح کرد: بهسازی و احداث سرویس‌های بهداشتی مدارس از اولویت‌های نوسازی مدارس است و تصمیم داریم با همکاری خیرین مدرسه‌ساز از سازه‌های سبک و پیش ساخته استفاده کنیم تا بتوانیم خیلی سریع این مشکلات را در استان‌ها برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار