رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

رسانه‌ای شدن اقدامات ارزشمند امری ضروری و مفید است

قرچک (پانا) - رییس آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت گاهی نیاز است که اقدامات ارزشمند رسانه‌ای شده و به اطلاع عموم رسانده شود تا موجب تشویق و ترغیب دست اندرکاران، خیرین و اولیا دانش آموزان شود.

کد مطلب: ۱۲۶۰۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ای شدن اقدامات ارزشمند امری ضروری و مفید است

دهمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش قرچک در هنرستان اندیشه با حضور کادر اجرایی، نماینده معلمان و انجمن اولیا و شورای دانش‌آموزان، با هدف بررسی وضعیت‌ آموزشی و پرورشی، رفع موانع و چالش ها برگزار شد.

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک گفت: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی فقط مختص به حوزه‌پرورشی نیست بلکه شامل تمامی معلمین می‌شود، در سند تحول بنیادین معلم به عنوان مربی و دانش‌آموز به عنوان متربی اشاره شده است.

داورزنی خاطرنشان کرد: اراده دولت و وزارت آموزش بر حضوری بودن مدارس است و توقع انتظار ما از کلیه همکاران این است که شرایط حضور حداکثری دانش آموزان را در مدرسه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم کنند چرا که ما باید زندگی کردن در شرایط کرونایی را بیاموزیم.

وی در رابطه با اقدامات مثبت آموزشگاه اندیشه افزود: گاهی نیاز است که اقدامات ارزشمند را رسانه‌ای کنیم و به اطلاع عموم رسانده شود تا موجب تشویق و ترغیب دست اندرکاران، خیرین و اولیا دانش‌آموزان شود.

داورزنی توجه به ایمن‌سازی کارگاه‌ها و تجهیزات ورزشی از ضروریات دانست که در برخی مدارس مورد غفلت قرار گرفته است و ادامه داد: یکی از انتظارات ما از همکاران مدارس، شناسایی دانش‌آموزان در معرض خطر است که مدیران باید در سامنه نماد ثبت نماینده تا قبل از وقوع حادثه ای مسئولین مربوطه اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد که شماره ۱۵۷۰ به طور شبانه روزی پیگیر این موضوع است.

در پایان داورزنی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده مدیر آموزشگاه و کادر اجرایی اظهار کرد: به پیشنهاد مدیر آموزشگاه در جهت ایجاد فرصتی برای ارائه دستاوردهای دانش‌آموزان، اهتمام می‌ورزیم و غرفه‌های مرتبطی را به این منظور ایجاد خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار