استاندار گیلان: رعایت نکات پدافند غیرعامل از سوی دستگاه‌های گیلان لازم است

رشت (پانا) - استاندار گیلان گفت همه دستگاه‌ها به عنوان یک تکلیف، ملزم به اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل با قید فوریت هستند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار گیلان: رعایت نکات پدافند غیرعامل از سوی دستگاه‌های گیلان لازم است

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل گیلان امروز در نشست شورای پدافند و قرارگاه پرتوی غیرعامل استان که با حضور معاون امور استان‌ها و جانشین قرارگاه پرتوی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، گفت: لازم است با برگزاری نشست‌های موثر و مدون در تمامی شهرستان‌های گیلان و با ارائه آموزش‌های کاربردی و پیشگیرانه، کشور و استان را در برابر تهدید‌ها محافظت کنیم.

اسدالله عباسی، اصلی‌ترین هدف پدافند غیرعامل را صیانت و حفاظت از سرمایه‌های ملی دانست و افزود: در زمان حاضر فرهنگ سازی و نهادینه کردن پدافند غیرعامل از اولویت‌های دستگاه‌ها به شمار رفته که باید با جدیت و دقت کامل، الزامات آن بررسی و اجرا شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در همه مراحل حساس آمادگی لازم را داشته باشند، اضافه کرد: باید با اقدامات پیشگیرانه و آمادگی کامل، وضعیت مناسبی در استان حاکم باشد.

سردار مهدی رحیمی، معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور هم در این نشست با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پدافند غیرعامل را یک موضع مستمر دانست و گفت: بازدارندگی دفاعی، تسهیل مدیریت بحران، استمرار خدمات ضروری، کاهش آسیب پذیری، مقابله با حملات سایبری و حفظ سرمایه‌ها، از جمله اهداف اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل است.
در پایان این نشست، سردار رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، حکم سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور مبنی بر ریاست اسدالله عباسی، استاندار گیلان به عنوان رئیس شورای پدافند غیرعامل گیلان را به وی اعطا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار