کارگردان فیلم در گفت‌وگو با پانا خبر داد؛

بهرنگ دزفولی‌زاده: «بی‌صدا حلزون» سال آینده اکران ‌می‌شود

تهران (پانا) - بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان فیلم «بی‌صدا حلزون» از اکران این فیلم در سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بهرنگ دزفولی‌زاده: «بی‌صدا حلزون» سال آینده اکران ‌می‌شود

بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان جوان سینمای ایران که فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون‌» را در صف اکران دارد، در گفت‌و‌گو با پانا درباره زمان اکران این فیلم گفت: «فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» به احتمال فراوان در نیمه نخست سال آینده به روی پرده نقره‌ای می‌رود.»

وی با اشاره به اینکه هنوز زمان دقیق فیلم «بی‌صدا حلزون» مشخص نیست، افزود: «پس از اینکه شورای صنفی نمایش زمان مشخصی برای اکران آن در نظر گرفت برای پروسه تبلیغات و مسائل دیگر برنامه‌ریزی می‌کنیم.»

دزفولی‌زاده درباره اینکه آیا نسخه فعلی این فیلم با آنچه در جشنواره فجر به نمایش درآمده تغییری خواهد داشت، اظهار کرد: «تقریبا همان نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد با مقداری ملاحظات اکران می‌شود.»

وی تصریح کرد: «پروانه نمایش دائم این فیلم صادر شده است و هیچ مشکلی برای اکران ندارد.»

این کارگردان جوان درباره ساخت فیلم جدیدش گفت: «در حال پایان بازنویسی فیلمنامه فیلم جدیدم هستم که قسمت‌های پایانی خود را دنبال می‌کند، بعد از اینکه با سرمایه‌گذارانی که در حال صحبت هستیم به نتیجه رسیدیم و در ادامه پروانه ساخت دریافت کردیم پیش تولید آن را آغاز می‌کنیم.»

دزفولی‌زاده یادآور شد: «موضوع این فیلم کمتر در سینمای ایران کار شده و تا زمانیکه پروانه ساخت نگرفته باشم درباره داستان و .... صحبت نمی‌کنم.»

یادآور می‌شود، فیلم «بی‌صدا حلزون»، فیلمی به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۸ ساخته شد. این اثر هنری قرار بوده بیش از شیوع کرونا اکران شود.

«بی‌صدا حلزون» فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر ناشنوا هنرنمایی می‌کنند. این فیلم برای اولین در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمده است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به هانیه توسلی، مهران احمدی، محسن کیایی، بهنوش بختیاری، پدرام شریفی، علیرضا جلالی‌تبار، شیرین ولی‌پور و مجتبی شکری اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار