فرمانده سپاه استان سمنان:

سند اعتلای بسیج، مبنای حرکت بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به سند اعتلای بسیج در تحقق تمدن نوین اسلامی، گفت: سند اعتلای ده ساله بسیج، مبنای حرکت بسیج در جهت بسیج کردن ظرفیت های مردمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سند اعتلای بسیج، مبنای حرکت بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

سردار حمید دامغانی، در مراسم اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن همایش های پارک موزه دفاع مقدس، با تاکید بر نقش مهم نخبگان و متخصصین در شرایط حساس امروز، خاطرنشان کرد: ما در مقطع بسیار حساسی از انقلاب قرار داریم و با توجه به نیاز استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی در کمک به دولت و دستگاه های اجرائی نیاز به شتاب در بیانیه گام دوم انقلاب داریم.

وی با اشاره به اینکه باید به بیانیه گام دوم انقلاب، شکل عملیاتی بدهیم، افزود: متخصصین بسیجی که در دل اقشار مختلف مردم وجود دارند، باید نقش مهم خود را در این عرصه ایفا کنند؛ چرا که امروز شرایطی در جامعه ما فراهم شده که زمینه سازی شکل گیری دولت اسلامی ایجاد شده تا به تمدن نوین اسلامی برسیم و استفاده از ظرفیت نخبگان با تکیه برتجارب ارزشمند گذشته، بستر لازم را برای نقش آفرینی متخصصین و نخبگان در عرصه های مختلف فراهم خواهد کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا و نوع تقابل امروز با جهان سلطه در جهت حرکت به سمت تمدن سازی نوین اسلامی است، تصریح کرد: امروز ما با دشمنی مواجه هستیم که در تقابل ۴۳ ساله با ملت ایران است و دشمن در این مقطع با همزمان سازی عناصر قدرتش جنگ ترکیبی را علیه ما راه انداخت اما موفق نشد و ارکان قدرت دشمن ترک برداشته و در حال فرو ریختن است.

سردار دامغانی با اشاره به اینکه در حوزه تقابل با جهان استکبار ما در حوزه نظامی به یک بازدارندگی خوبی رسیده ایم، تصریح کرد: دشمن توان و قدرت استفاده از تجهیزات پیشرفته اش را ندارد، در حوزه نفوذ منطقه ای بعد از شهادت شهید سلیمانی، انگیزه در محور مقاومت گسترش پیدا کرد و شخصیت و مکتب شهید سلیمانی در سطح محور مقاومت و منطقه نشر پیدا کرد.

وی، صبر مردم در برابر مشکلات اقتصادی را عامل شکست تحریم ها دانست و عنوان کرد: در تحریم های اقتصادی، مردم با صبر انقلابی که از خود نشان دادند، دشمنان را ناکام گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار