تجلیل از عمل خداپسندانه شرکت بوتان گازدرمنطقه خلخال

اردبیل (پانا) - درآیینی از عمل خداپسندانه شرکت بوتان گاز درخرید و تجهیز سیستم گرمایشی دبیرستان نمونه دولتی عترت شهرستان خلخال تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از عمل خداپسندانه شرکت بوتان گازدرمنطقه خلخال

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خلخال، در این آیین رضا محمدی ،مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل شرکت بوتان گاز به جهت حسن نیت و خرید تجهیزات سیستم گرمایشی به ارزش 900 میلیون ریال در دبیرستان نمونه دولتی عترت این شهرستان اظهار کرد: خیرین همواره همیار دانش آموزان بوده اند و خدمات ارزنده ای در سال های اخیر به مدارس و همچنین خود دانش آموزان ارائه داده اند بی‌تردید کمک به رفاه و آرامش دانش آموزان جامعه تاثیر مستقیمی بر روی سرنوشت یک کشور خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به مشکلات زیاد در بدنه آموزش و پرورش، موفقیت آموزش و پرورش، در گرو همت مدیران در جذب خیرین مدارس است و در جریان شناسایی و جذب خیرین باید همگی در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم زیرا سبقت گرفتن در کار خیر و نیکی زمان و مکان خاصی ندارد و امیدواریم با همت خیرین و تامین اعتبار مورد نیاز بتوانیم در جهت ایجاد فضای آموزشی استاندارد گام های مهم تری برداریم.

گفتنی است در پایان با اهدای لوح سپاس از طرف آموزش و پرورش، فرمانداری شهرستان و مجمع خیرین مدرسه ساز از مدیر عامل شرکت بوتان گاز تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار